ملاقات مردمی شهردار صباشهر با شهروندان فهیم

به گزارش شهرداران و  روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر ملاقات چهره به چهره و مردمی مهندس برنجی شهردار صباشهر به همراه معاونین و مسئول واحد های مختلف با شهروندان فهیم صباشهرامروز سه شنبه ٢۵ مهرماه ١۴٠٢ در دفتر سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد. در اولین ملاقات مردمی مهندس برنجی درخواست های مراجعین در […]

به گزارش شهرداران و  روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر ملاقات چهره به چهره و مردمی مهندس برنجی شهردار صباشهر به همراه معاونین و مسئول واحد های مختلف با شهروندان فهیم صباشهرامروز سه شنبه ٢۵ مهرماه ١۴٠٢ در دفتر سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

در اولین ملاقات مردمی مهندس برنجی درخواست های مراجعین در حوزه های عمران،درآمد، شهرسازی، اجرائیات و خدمات شهری بررسی شد و شهردار صباشهر دستورات لازم را به معاونین و مسوولین واحدهای مربوطه برای رسیدگی به مطالبات شهروندان تا حصول نتیجه صادرکرد. در این جلسه ملاقات عمومی با شهروندان، به خواسته بیش از ۵١ نفر از شهروندان رسیدگی شد.

مهندس برنجی در این دیدار خطاب به مسؤلین واحد های شهرداری بیان داشتند: شما همکاران باید با تفکر جهادی برای حل مشکلات مردم تلاش کنید و جهادی پای کار باشید و تمام مسئولان در هر پستی، باید خدمت به مردم را سرلوحه کار و تلاش خود قرار دهند.