زدوده شدن معضلات اجتماعی از چهره بخش مرکزی شهر

شهردار منطقه۶ در سلسله جلسات هماهنگی اجرای طرح یکپارچه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات شش گانه بخش مرکزی پایتخت به لزوم بازگردانی فضاهای شهری برای تردد امن شهروندان و بهبود شرایط اجتماعی تأکید کرد. به گزارش شهرداران و روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه با تاکید بر اینکه اجرای طرح جامع […]

شهردار منطقه۶ در سلسله جلسات هماهنگی اجرای طرح یکپارچه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات شش گانه بخش مرکزی پایتخت به لزوم بازگردانی فضاهای شهری برای تردد امن شهروندان و بهبود شرایط اجتماعی تأکید کرد.
به گزارش شهرداران و روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه با تاکید بر اینکه اجرای طرح جامع شهرداری در برخورد با معضلات اجتماعی شهر تهران تحول مثبتی در زندگی شهروندان پایتخت ایجاد خواهد کرد گفت: باید تلاش کرد با استفاده از نظر کارشناسان متخصص این حوزه معضلات اجتماعی در بخش مرکزی شهر شناسایی و رفع کنیم.
وی افزود: از مجموعه کارهایی که در این طرح دنبال می‌شود؛ بحث ساماندهی مشاغل و زباله‌گردها ، متکدیان، معتادان متجاهر، کودکان کار و ساماندهی بی‌خانمان‌ها است که در قالب اکیپ های تخصصی باید کار را دنبال کنیم.
استفاده از ظرفیت های مردمی اثربخشی طرح را ارتقاء می دهد
روحانی مطرح کرد: یکی از کارهای شاخص برای موفقیت طرح، استفاده از ظرفیت‌های مردمی است که می‌تواند به تعامل و شرکت فعال شهروندان در اجرای طرح منجر شود و در افزایش اثربخشی و پایداری طرح نیز تاثیرگذار باشد.
شهردار این منطقه با تاکید بر لزوم هماهنگی بین حوزه‌های مختلف در منطقه گفت: تعامل و همکاری بین اقشار مختلف جامعه، ادارات محلی، سازمان‌های غیردولتی و شهروندان، اساسی‌ترین عامل برای رسیدن به راهکارهای کارآمد و پایدار در رفع معضلات اجتماعی منطقه است.
براساس این گزارش در پایان این جلسه مدیران حوزه ها و بخش های مختلف ضمن ارائه گزارش اقدامات، به بحث و تبادل نظر در ارتباط با بررسی راهکارهای نوین برای اجرای موفق طرح در بخش مرکزی پایتخت پرداختند.