بازدید معاون خدمات شهری از میدان میوه و تره بار «جلال آل احمد»

در راستای نظارت بر نحوه خدمات رسانی به شهروندان صورت گرفت

بازدید معاون خدمات شهری شهرداری تهران از میدان میوه و تره بار «جلال آل احمد»
️معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در راستای نظارت بر نحوه خدمات رسانی به شهروندان از میدان میوه و تره بار «جلال آل احمد» بازدید کردند.
️به گزارش شهرداران و  روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با همراهی مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در راستای نظارت بر نحوه خدمات رسانی به شهروندان، از میدان میوه و تره بار «جلال آل احمد» و بخش فروش آنلاین این میدان بازدید کردند.میوه و تره بار «جلال آل احمد» و بخش فروش آنلاین ️معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در راستای نظارت این میدان بازدید کردند.
نظری در ادامه این بازدید با مشتریان این بازار گفت‌وگو کرد و در جریان نقطه نظرات و پیشنهادات آنها قرار گرفت.
گفتنی است، یکی از اهداف این بازدید نظارت بر کمیت و کیفیت محصولات بود که در این خصوص بحث و تبادل نظر شد و معاون خدمات شهری شهرداری تهران رهنمودهای خود را در این خصوص بیان کرد.️معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در راستای نظارت

نظری در ادامه این بازدید با مشتریان این بازار گفت‌وگو کرد و در جریان نقطه نظرات و پیشنهادات آنها قرار گرفت.
گفتنی است، یکی از اهداف این بازدید نظارت بر کمیت و کیفیت محصولات بود که در این خصوص بحث و تبادل نظر شد و معاون خدمات شهری شهرداری تهران رهنمودهای خود را در این خصوص بیان کرد.
لازم به ذکر است؛ فروش آنلاین میوه و سبزیجات از ۲۱ بهمن سال گذشته با هدف صرفه جویی در وقت و همچنین کاهش ترافیک در شهر تهران آغاز شده است.