مراسم تجلیل از اعضای داوطلب سلامت شهرستان پاکدشت برگزار شد

فرماندار پاکدشت بر ضرورت حمايت دستگاه ها از كارهاي داوطلبانه در سطح شهرستان تاکید کرد .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت صبح روز پنجشنبه و به مناسبت روز جهانی داوطلب ، آیین تجلیل از اعضای داوطلب سلامت شهرستان با حضور محسن اردستانی فرماندار پاکدشت، آخوندی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، فکری بخشدار مرکزی، مونسان بخشدارشریف آباد، حسینی جانشین فرمانده سپاه، روسای ادارات آموزش و پرورش، امور مساجد ،شبکه بهداشت و دیگر مسئولان در کانون فرهنگی شهدای پاکدشت برگزار شد.

بر پایه این گزارش فرماندار پاکدشت در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی داوطلب ، داوطلبان و سفیران سلامت از نهاد و جنس خود مردم‌اند که بدون هیچ چشم‌داشتی، ضمن برقراری ارتباط مناسب با مردم در قالب برنامه ملی خودمراقبتی، با ارتقای سواد سلامت جامعه در حوزه‌های مختلف سطح سلامت مردم را بهبود می‌بخشند.

اردستانی افزود : از آنجایی که بخش سلامت خود را متعهد می داند پایداری روند مشارکت مردمی در سطح جامعه را ترغیب و حمایت نماید بنابراین در این راستا تلاش می نماید امکان ترویج مفاهیم و رفتارهای سالم در جامعه بیش از پیش فراهم گردد و در این راستا حمایت دستگاههای اجرایی و خیرین از کارهای داوطلبانه ضرورت دارد.

وی اظهار کرد : داوطلبان سلامت ، افرادی هستند که همچون حلقه محکمی ارتباط مسئولین بهداشتی را با سطوح محیطی جامعه برقرار می کنند. بدین ترتیب باید طوری برنامه ریزی شود تا زمینه های لازم برای مشارکت فعالانه تر افراد در توسعه کشور در زمینه حفظ سلامت مردم بیش از پیش فراهم شود.