بازدید میدانی شهردار از محل اجرای پروژه‌ها سطح منطقه ۱۴

بازدید میدانی شهردار از محل اجرای پروژه‌ها سطح منطقه ۱۴ شهردار منطقه ۱۴ به همراهی جمعی از معاونین و روسای ادارات خود در محل اجرای پروژه ها، ضمن بازدید میدانی از طرح ها از نزدیک در جریان پیشرفت و چگونگی مراحل کار آن ها قرار گرفتند. به گزارش شهرداران و  روابط عمومی منطقه ۱۴، امیر […]

بازدید میدانی شهردار از محل اجرای پروژه‌ها سطح منطقه ۱۴
شهردار منطقه ۱۴ به همراهی جمعی از معاونین و روسای ادارات خود در محل اجرای پروژه ها، ضمن بازدید میدانی از طرح ها از نزدیک در جریان پیشرفت و چگونگی مراحل کار آن ها قرار گرفتند.
به گزارش شهرداران و  روابط عمومی منطقه ۱۴، امیر یزدی شهردار منطقه با حضور در محل اجرای پروژه ها، ضمن بازدید میدانی از طرح ها، از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی و مراحل فعالیت قرار گرفتند.
یزدی هدف از این بازدید ها را اطلاع از میزان پیشرفت پروژه های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: در این بازدید شاهد اجرای بی وقفه پروژه ها بودیم که امید است روند اجرایی با سرعتی مقبول تا بهره برداری کامل از پروژه ها ادامه یابد.
وی در این بازدید با تاکید بر تسریع عملیات پروژه عمرانی با توجه به شروع سال جدید افزود: شهرداری با تلاش های شبانه روزی سعی دارد پروژه‌های عمرانی در دست اجرا را با دقت، اهتمام و سرعت لازم به پایان برساند.یزدی هدف از این بازدید ها را اطلاع از میزان پیشرفت پروژه های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: در این بازدید شاهد اجرای بی وقفه پروژه ها بودیم که امید است روند اجرایی با سرعتی مقبول تا بهره برداری کامل از پروژه ها ادامه یابد.
وی در این بازدید با تاکید بر تسریع عملیات پروژه عمرانی با توجه به شروع سال جدید افزود: شهرداری با تلاش های شبانه روزی سعی دارد پروژه‌های عمرانی در دست اجرا را با دقت، اهتمام و سرعت لازم به پایان برساند.