با حضور مسوولان استان و شهرستان بوشهر؛

محدوده غیرهمسطح تقاطع شهید سلیمانی، بهره‌برداری شد

محدوده غیرهمسطح تقاطع شهید سردار سلیمانی شنبه شب در آئینی با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، معاونین استاندار، اعضای شورای شهر و شهردار بوشهر و همچنین تعدادی از معاونین و مدیران استان به بهره‌برداری رسید.
به گزارش شهرداران، به نقل از واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بوشهر، حسین حیدری شهردار بوشهر در این آئین گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید سردار سلیمانی با همدلی و دفاع مدیران استان، شورای شهر، همراهی و بردباری مردم با وجود همه مشکلات و تنگناها با اقدامی جهادی و انقلابی در شهرداری و شورای شهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
حسین حیدری اظهار کرد: در بدو شروع کار شورای ششم، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی و در حالی که کارگاه ساخت آن تعطیل و پیمانکار پروژه خلع ید شده بود، تحویل گرفته شد که با شروع فعالیت این شورا، پیمانکار پروژه انتخاب و عملیات اجرایی آن ادامه یافت.
وی بیان کرد: تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی با ۹۲ میلیارد تومان اعتبار شامل ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرداری اجرا شده است.
حیدری اظهار کرد: امروز دیگر نبش قبر، گلایه و زیر سوال‌بردن فرد یا افرادی در خصوص نحوه اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی لازم نیست و نباید زحمات مسئولان قبل زیرسوال برده شود.
وی با تقدیر از پیمانکاران، استاندار بوشهر، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، فرمانداری، دستگاه‌های آب و برق، مخابرات، گاز و فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: تلاش می‌شود با اجرای پروژه‌های عمران شهری مردم از بهترین شرایط و فضای شهری استفاده کنند.
شهردار بوشهر همچنین از بهره‌برداری گذر سرتل به تنگک در اردیبهشت ماه خبر داد.
وی ادامه داد: قرار بود تقاطع غیرهمسطح شهید سردار سلیمانی به‌طور کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد اما به‌دلیل ترافیک بالا تنها تقاطع مورد بهره‌برداری و میدان زیر پل نیز در گام بعدی افتتاح می‌شود.