معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی

مجوز واردات ماشین آلات راهسازی و معدنی از مرز ماهیرود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با پیگیری های استاندار و موافقت وزیر اقتصاد و دارایی، مجوز ایجاد گمرک تخصصی جهت واردات ماشین آلات راهسازی و معدنی از مرز رسمی ماهیرود صادر شد. به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ علیرضا عباس زاده با بیان این مطلب در جلسه بررسی روند اجرای مجوز […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با پیگیری های استاندار و موافقت وزیر اقتصاد و دارایی، مجوز ایجاد گمرک تخصصی جهت واردات ماشین آلات راهسازی و معدنی از مرز رسمی ماهیرود صادر شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ علیرضا عباس زاده با بیان این مطلب در جلسه بررسی روند اجرای مجوز ورود ماشین آلات راهسازی و معدنی از مرز ماهیرود خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل های معدنی خراسان جنوبی و فعالیت های گسترده ای که در این حوزه در سطح استان در حال انجام است، باید موضوع نوسازی تجهیزات و ناوگان حمل و نقل به درستی تدبیر شود.
وی با تأکید بر این که مرز ماهیرود از ظرفیت های خوب خراسان جنوبی است، تصریح کرد: لازم است از این ظرفیت به عنوان یکی از مزیت های برتر استان استفاده شود.
به گفته وی؛ با صدور مجوز وزارت اقتصاد، شرایط لازم به منظور نوسازی ناوگان تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز فعالان عرصه معدن و پیمانکاران حوزه راهسازی استان فراهم شده است.
معاون استاندار اظهار داشت: صدور این مجوز، ظرفیت مطلوبی در راستای ارتقاء سطح خدمات در حوزه معدن و اجرای پروژه های عمرانی در سطح استان ایجاد می کند.
عباس زاده متذکر شد: بر اساس دستور العمل قانون بودجه سال ۱۴۰۱ این امکان برای کشور وجود دارد که بتوان ماشین آلات مورد نیاز حوزه راهسازی و معدن را از مبادی ورودی مرزهای رسمی وارد کنیم .