شهردار زرند

تشدید برخورد با متخلفان تخلیه غیرمجاز خاک در سطح شهر

مهندس ضيا الدينى شهردار زرند با اعلام این خبر افزود:طرح برخورد با متخلفان تخلیه کننده خاک و نخاله در معابر سطح شهر و مکان های غیر مجاز با جدیت بیشتری در حال اجراست.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند مهندس ضیا الدینى شهردار زرند با اعلام این خبر افزود: متخلفان تخلیه غیرمجاز خاک و طرح برخورد با متخلفان تخلیه کننده خاک و نخاله در معابر سطح شهر و مکان های غیر مجاز با جدیت بیشتری در حال اجراست.

ضیاء الدینی اظهار داشت:با توجه به افزایش ساخت و سازها، تولید نخاله‌های ساختمانی توسعه پیدا کرده است که این مهم معضلات بسیار زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی افزود:در همین راستا واحد های گشت پلیس ساختمان با هدف پیشگیری از تخلیه غیر مجاز پسماند های ساختمانی به صورت مستمر در حال گشت زنی در اطراف و نیز سطح شهر هستند.

منتخب شورای شهر زرندبیان کرد:در این طرح علاوه بر برخورد شدید با متخلفان، پاکسازی پسماند های ساختمانی تخلیه شده در مکان های غیر مجاز توسط شخص خاطی نیز در دستور کار مدیریت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد:مطابق #ماده_۲۰_قانون مدیریت پسماند خودروهای تخلیه‌ کننده پسماند در اماکن غیرمجاز، به ۱تا ۱۰هفته توقیف محکوم خواهند شد و در صورتی که محل تخلیه، معابرعمومی، شهری و بین شهری باشد، به‌ حداکثر میزان توقیف محکوم می ‌شوند وصاحبان املاک در حال ساخت وساز باید،پسماندهای عمرانی خود را جهت دفن به جایگاه دفن پسماندهای ساختمانی منتقل کنند.
شهردار زرند در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلیه غیر مجاز پسماندهای ساختمانی مراتب را با شماره های ۳۴۳۳۴۰۹۰ و نیز سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ اطلاع دهند.