لزوم پیش‌بینی اعتبارات ویژه و بندهای خاص برای توسعه مشهد در برنامه هفتم توسعه

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ضمن اشاره به نشست هفته پیش شهردار و اعضای شورای شهر با کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: خدماتی که در مشهد ارائه می‌شود، خدماتی ملی و حتی فراتر از آن است و لذا امیدواریم با اختصاص اعتبارات و پیش‌بینی بندهایی در برنامه هفتم، گام اساسی در جهت حل مشکلات این شهر برداشته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، “حسن موحدیان” در آغاز پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با محکومیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاه‌چراغ که به دست داعش و سرسپردگان صهیونیست و آمریکا شکل‌گرفته بود، افزود: اتفاقاتی در کشور در حال رخ دادن بوده که به‌صورت زنجیره‌ای و حساب‌شده است و به دنبال ناامن جلوه دادن کشور هستند که قطعاً به نتیجه نخواهد رسید.

وی در ادامه به سفر اخیر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به مشهد نیز اشاره و اظهار کرد: ضمن قدردانی از این حضور، بدون شک برگزاری جلسات این‌چنینی موجب تسهیلگری و ریل‌گذاری مناسب‌تر در مسائل مختلف مشهدمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ضمن اشاره به حضور مستمر و دوره‌ای اعضای شوراهای اجتماعی محلات در جلسات علنی شورای شهر ، ادامه داد : شورای ششم پیوند و ارتباط عمیقی با مردم داشته و وظیفه ما است که در خدمت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی باشیم از همین رو به بهانه‌های مختلف جلساتی را با بدنه عمومی مردم در محلات برگزار کرده‌ایم.