قاطعیت استانداری ایلام در مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر

استاندار ایلام در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان: مجموعه نیروهای انتظامی و بهزیستی در جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر عملکرد خوبی داشته اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه ۲۷ مهر در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان با قدردانی از مجموعه نیروهای انتظامی و بهزیستی استان، گفت: این دو مجموعه در جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر بسیار خوب عمل کرده‌اند که جای قدردانی دارد.
وی همچنین از همراهی رسانه های استان در موضوع مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد و گفت: رسانه ها برای تامین نظم و انضباط کمک کرده‌اند.
استاندار ایلام ادامه داد: استان ایلام ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و باید در کشور جزو استان هایی باشد که کمترین آسیب اجتماعی و معتادان متجاهر داشته باشد.
وی افزود: در موضوع مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان با قاطعیت عمل می کنیم و همواره تلاش این است که محیطی امن و بدون مخاطره برای شهروندان مهیا شود.
دکتر بهرام نیا با اشاره به اینکه در نشست بعدی شورای مبارزه با مواد مخدر استان گزارش عملکرد دستگاه‌های مرتبط در مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر ارایه شود، اضافه کرد: در این راستا میزان مشارکت و همراهی هر دستگاه اجرایی مشخص می‌شود.
وی بیان کرد: در جامعه هر مدیر یک وظیفه قانونی و تکلیفی و یک وظیفه اخلاقی دارد که قطعا اگر این دو مولفه بعنوان یک راهبرد مد نظر قرار گیرد هم خود مدیر و هم جامعه سعادتمند خواهد شد.
وی افزود: شهروندان به یک جامعه سالم نیاز دارند و به همین نسبت دولت برای ایجاد محیطی امن و سالم وظیفه دارد.
به گفته استاندار ایلام تاکنون چهار هزار نفر در کشور در راستای مبارزه با مواد مخدر به فیض عظیم شهادت نائل آمده‌اند.