فضا سازی میادین و سطح شهر بوئین زهرا

به گزارش شهرداران و فضا سازی میادین و سطح شهر بوئین زهرا در بهار طبیعت و قرآن (به گزارش واحد روابط عمومی) مهندس زارعی شهردار بوئین زهرا در این باره گفت:باتوجه‌به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و در راستای طرح استقبال از بهار، فضاسازی شهری در شهر بوئین زهرا در حال انجام است. […]

به گزارش شهرداران و فضا سازی میادین و سطح شهر بوئین زهرا در بهار طبیعت و قرآن (به گزارش واحد روابط عمومی) مهندس زارعی شهردار بوئین زهرا در این باره گفت:باتوجه‌به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و در راستای طرح استقبال از بهار، فضاسازی شهری در شهر بوئین زهرا در حال انجام است. فضاسازی شهری تلفیقی از ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت خواهد بود. وی در ادامه افزود:تمامی میادین اصلی در جاده ها با پرچم های احتزاز به صورت ترکیبی برای استقبال از مسافرین آماده شده است. ودر روزهای باقی مانده از سال ۱۴۰۲اقدام به آذین بندی سطح شهر خواهیم نمود همچنین المان های نوروزی نیز تهیه شده که به زودی در محل های مقرر نصب خواهند شد.به دلیل ضعف‌هایی که در حوزه ارائه خدمات نمازخانه و مساجد بین راهی و بسته بودن درب این اماکن وجود داشت، میهمانان نوروزی و شهروندان نسبت به این موضوع گلایه داشتند. لذا این موضوع در دستور کار قرا گرفت و مسئولیت نظارت و خدمات رسانی به این اماکن به کانون مساجد محول شد.

تقارن عید رمضان و عید نوروز، بر لزوم فضاسازی شهری مناسب با این دو مناسبت تاکید کرد و گفت: عید رمضان و عید نوروز پیوند سنت‌های دینی و ملی است و باید از این فرصت برای ترویج و تقویت سنت‌های صحیح استفاده شود.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت شئونات ماه رمضان از جمله در رستوران‌ها و اتخاذ تدابیر لازم برای نحوه فعالیت این مراکز و مراکز گردشگری، ادامه داد: درباره مسافران و گردشگران باید تدبیر شود.