مناسبت های بزرگی را در پیش داریم که فرصت مناسب برای جهاد تبین است

سجادی پور فرماندار میبد در جسله هماهنگی برگزاری مراسم نهم دی و دهه بصیرت بر برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های این ایام تاکید کرد. فرماندار میبد تصریح کرد : از نهم دی تا نوزدهم دی ، مناسبت های بزرگی را در پیش داریم که فرصت مناسب برای جهاد تبین است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد ؛حجت الاسلام حسنی مدیرحوزه علمیه برادران میبد و امام جمعه موقت هم گفت : با نسل نوجوان و جوان ما در مدارس و دانشگاه ها باید طرح دوستی ریخت و با شنیدن حرف های آنان ، جهاد تبین را از باورها و اعتقادات تا حماسه سازی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین آنها مطرح کرد .
سرگرد پاسدار مرتضی بهشتی فیروز آباد مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج هم با تشریح برنامه های دهه بصیرت گفت : راه اندازی گشت های رضویون ، بزرگداشت نهم دی ، مسابقه کتابخوانی ، نشست بصیرتی و روشنگری، برگزاری همایش سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان و تجلیل از یکصد جانباز و پیشکسوت عرصه ایثار و شهادت را از برنامه های این دهه برشمرد .
سرگرد بهشتی افزود : برپایی موکب انصارالشهداء درگلزار شهدای کرمان تا هیجدهم دی، برگزاری یادواره ۸۵ شهید فیروزآباد ،رزمایش و مسابقه تولید محتوا درفضای مجازی ، بازدید از ۵۰۰ نفر دانش آموز و هزار نفر از خانواده های میبدی از گنجینه تاریخی معنوی و اکران فیلم منصور در سینما هویزه برای هزار نفر از دیگر برنامه های دهه بصیرت در میبد است .