آینده ای روشن برای بهبود معابر شهری

عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری در جنوب غرب تبریز

 محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: عملیات آسفالت ریزی به دو صورت اساسی و لکه گیری بر اساس اولویت و نیازسنجی های صورت گرفته، توسط معاونت های فنی و عمرانی و محیط زیست و خدمات شهری انجام می شود.

به گزارش شهرداران، طی هفته گذشته، در جنوب غرب تبریز مقدار ۳۲۹ تن آسفالت در معابر توزیع شد. عملیات آسفالت ریزی به دو صورت اساسی و لکه گیری صورت گرفته است. این عملیات بر اساس اولویت و نیازسنجی های معاونت های فنی و عمرانی و محیط زیست و خدمات شهری انجام می شود.

عملیات آسفالت ریزی اساسی در طول هفته گذشته، به مقدار ۳۲۹ تن صورت گرفت. معابری مانند مسیرهای کوی آذربایجان بالاتر از میدان تره بار، کوی توحید محله خلجان، ابوذر کوچه ایراندوست و مدرس، اندیشه واصل ۳ و کوچه شهید غلام علیپور به صورت کامل آسفالت شدند. این عملیات با هدف ارتقای کیفیت مسیرها و رفاه شهروندان انجام شده است.

علاوه بر آسفالت ریزی اساسی، لکه گیری و ترمیم آسفالت نیز صورت گرفت. در طول هفته گذشته، حدود ۱۵ تن آسفالت برای لکه گیری و ترمیم آسفالت استفاده شد. مسیرهای ناحیه ۱ فجر و رسالت تحت تاثیر این عملیات قرار گرفتند. این ترمیمات برای رفع نقاط ضعف در آسفالت و بهبود وضعیت راه ها انجام شده است.

عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری نشان از توجه ویژه شهرداری تبریز به بهبود عمران و خدمات شهری است. این عملیات سبب بهبود کیفیت معابر در جنوب غرب شهر شده و راحتی و امنیت شهروندان را تضمین می کند. شهرداری تبریز پیش بینی دارد که این نوع اقدامات در آینده نیز ادامه یابد و منجر به بهبود کامل تمامی معابر شود.