عزم مدیریت شهری دوره ششم چالوس در اتمام پیاده روسازی‌ های سطح شهر

شهردار چالوس از عزم مدیریت شهری چالوس در اتمام پیاده روسازی‌ها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیبا سازی معابر خبر داد.

شهردار چالوس از عزم مدیریت شهری چالوس در اتمام پیاده روسازی‌ها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیبا سازی معابر خبر داد.

به گزارش شهرداران، دکتر مسعود یعقوبی در گفتگویی با اشاره به عملیات پیاده روسازی معابر در سطح شهر چالوس گفت: اتفاقات خوبی در حوزه پیاده رو سازی های معابر شهری چالوس در حال انجام است و تا پایان سال تمام بلوارهای شهری ما دارای پیاده رو خواهند شد.

شهردار چالوس بیان اینکه در نقاط مختلف شهری چالوس عملیات پیاده‌رو سازی در حال اجرا است، تصریح کرد: پیاده‌رو سازی در ضلع شمالی و جنوبی بلوار ۱۷ شهریور به طول بالغ بر ۲۶۰۰ متر، پیاده روسازی در بلوار امام رضا (ع) به طول ۴ کیلومتر، پیاده روسازی در جاده ساحلی به طول بالغ بر یک کیلومتر، پیاده روسازی در ضلع شرقی بلوار رادیو دریا به طول بالغ بر دو کیلومتر در حال انجام است.

یعقوبی با بیان اینکه به پیمانکاران تاکید شد که سریعتر عملیات پیاده‌رو سازی ها انجام گردد تا کسبه‌های محترم متضرر نگردند، گفت: هدف از اجرای این اقدامات بهبود کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده رو‌ها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیبا سازی معابر می باشد.

وی با اشاره به اینکه پیاده روسازی جاده ساحلی چالوس به بزرگترین مقصدگردشگری مازندران تبدیل خواهد شد گفت: با عنایت به عزم دولت عدالت محور سیزدهم مبنی بر ساماندهی سواحل خزر؛ شهرداری چالوس بر حسب و ظایف ذاتی با مدابه نظر منویات آیت اله رئیسی و دغدغه های بجا و هدفمند استاندار محترم مازندران پروژه‌های مختلفی از جمله عملیات پیاده روسازی را در مسیر جاده ساحلی را در دستور کار دارد.

شهردار چالوس در پایان با بیان اینکه مدیریت شهری چالوس با تمام تلاش خواهد کرد تا مردم از پیاده روی ایمن تر و زیباتر بهره ببرند، گفت: اقدامات ساخت و بهسازی پیاده رو و ایجاد معبر برای پیاده‌روی شهروندان عزیز تا پایان سال در بلوارهای سطح شهر به اتمام خواهد رسید تا مردم از پیاده روی ایمن تر و زیباتر استفاده ببرند.

۲۵ تیرماه ۱۴۰۲