شهردار هوشیار تاکید کرد:

عزم شهرداری تبریز برای تسریع در روند پروژه‌های شهری

شهردار تبریز به همراه مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان و سایر معاونان و مدیران شهری از پروژه‌های مگاپروژه عتیق، پروژه گودال باغچه و پارکینگ بازار بزرگ مشروطه بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این پروژه ها و روند پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

به گزارش شهرداران، یعقوب هوشیار در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های بی وقفه کارکنان شرکت عمران و توسعه آذربایجان، دستورات لازم در خصوص بسیج همکاران حوزه فنی و عمرانی و امکانات مجموعه در راستای تسریع در روند پیشرفت این پروژه‌ها صادر کرد.

وی افزود: در سایه همدلی و همراهی تمام فعالان مدیریت شهری با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال کرده و مصمم هستیم با تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی، امکانات مطلوبی برای شهروندان ایجاد کنبم.

هوشیار با بیان اینکه مراحل طراحی، اجرا و تکمیل پروژه عتیق از ۱۳ سال قبل، در محدوده ۵ هکتاری آغاز شده است، گفت: ابرپروژه عتیق با هدف بازآفرینی و ایمن‌سازی بافت فرسوده شهری از ۱۳ سال پیش آغاز شده و در دو فاز عتیق ۱ و عتیق ۲ در دست احداث است.

به گفته شهردار تبریز، این پروژه شامل بازار عتیق در ۷ طبقه، ۱۱ بلوک مسکونی هر کدام در ۶ طبقه، ۳۷۷ واحد تجاری، ۱۲۰ واحد اداری و ۲۲۰ واحد مسکونی است و همچنین این مجموعه بزرگ، ظرفیت ۱۴۰۰ پارکینگ را در دل خود داراست. علاوه بر این امکانات، مجموعه تجاری خدماتی عتیق شامل امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی است.

بهروز قاسمی مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان نیز در این بازدید اظهار کرد: نگاه کارشناسی، همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها ملاک اصلی ما بوده و حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر پروژه ها را سرلوحه اقدامات خود قرار داده ایم.