طرح حدنگار(کاداستر) اراضی کشاورزی استان کرمانشاه

استاندار كرمانشاه اجراي طرح حدنگار(كاداستر) اراضی کشاورزی استان را الزامي و در راستاي ايجاد آرامش كشاورزان و ارائه بهتر خدمات به آنان عنوان كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ “بهمن امیری مقدم” در مراسم اعطای اسناد ملکی به کشاورزان روانسر، اظهار داشت: امروز همه وظیفه داریم که قانون مربوط به طرح کاداستر را خوب اجرا کنیم زیرا در جامعه ای که قانون در آن اجرا شود توسعه در آن جامعه بیشتر ایجاد می شود.

وی بیان داشت: اجرای قانون علاوه بر حل مشکلات در خصوص پرونده های مربوط به کشاورزان، منجر به ایجاد آرامش، صمیمیت و همزیستی مسالمت آمیز نیز می شود.

وی ادامه داد: اجرای این قانون، آرامش بیشتری را در بین کشاورزان و حل اختلافات ملکی آنها به دنبال خواهد داشت و ما حقیقتاً به دنبال این هستیم که این رویه در کل شهرستان های استان دنبال شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با ایجاد آرامش و وحدت رویه در بین کشاورزان اعطای خدمات و تسهیلات به آنها بهتر و روانتر انجام می شود و ما در شهرستان ها مسئولیت اجرای طرح را به فرمانداران واگذار کردیم.

وی تاکید کرد: اجرای طرح کاداستر در کرمانشاه باید به عنوان نمونه در سطح کشور معرفی شود و همه فرمانداران بخشداران و دهیاران در این زمینه وظیفه مهمی به عهده دارند و از این ظرفیت باید به منظور تسریع در اجرای کارها و حل مشکلات موجود استفاده کنیم.

مقام عالی استان تصریح کرد: باید مشابه چنین مراسمی در تمامی شهرستان های استان با حضور فرمانداران برگزار و اجرای آن با پیگیری موثر تسریع شود.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان و کم شدن کار کشاورزان گفت: با توجه به نزدیکی سرما و کمتر شدن کارها، کشاورزان دسترسی راحتری به ادارات برای اسناد کاداستر زمین خود را دارند از اینرو دستگاه ها هم باید همکاری خود را در این افزایش دهند.

وی در پایان گفت: در آینده هر گونه ارائه خدمات و تسهیلات به کشاورزان با شرط داشتن سند انجام خواهد شد و از دیگر کشاورزان استان می خواهیم که اجرای این برنامه را جزء پیگیری های خود قرار دهند.