شهردار منطقه ۴ خبر داد:

طرح جهادی جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در شمال شرق شهر

شهردار منطقه ۴ از عملیات جهادی جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در شمال شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، شهردار منطقه ۴ از عملیات جهادی جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در شمال شرق پایتخت خبر داد.
” علی اصغر کمالی زاده” با تاکید بر الزام رعایت امنیت و در پی آن رضایت شهروندان گفت: از آنجایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت شهری، جمع آوری معتادان متجاهر می‌باشد، مدیریت شهری مناطق برای پاسخگویی به این مطالبه اقدام به اجرای جمع آوری و پاکسازی این افراد می کنند.
او گفت: این عملیات در این منطقه به همت مرکز خدمات اجتماعی منطقه۴ و با حضور و مشارکت پلیس مواد مخدر، پلیس راهور، نیروهای ضربت سرکلانتری ،گشت فوریتهای سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و کلانتری ۱۳۶ فرجام انجام شد.
شهردار منطقه ۴ ادامه داد: در این راستا در عملیات یک روزه این طرح که در جنگل شیان لویزان، خیابان های شمیران نو، خاک سفید و حاشیه بزرگراه شهید زین الدین اجرا شد، تعدادی از مواد فروشان و مصرف کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر ، دستگیر و با هماهنگی های صورت گرفته به مراکز غربالگری و ساماندهی انتقال یافتند.
کمالی زاده اظهار خرسندی کرد و گفت: بسیار مسروریم که در هنگام اجرای این عملیات و بعد از پایان یافتن آن شاهد رضایت و تشکر بسیاری از شهروندان بودیم که خواستار تداوم اینگونه عملیات شدند.
او در پایان تاکید کرد: رسیدگی به امنیت، آسایش و رفاه شهروندان از وظایف اصلی شهرداری هاست که در این منطقه به طور مداوم به آن رسیدگی می شود.