مدیر شهرداری منطقه چهار قزوین

صدور ۵۸ مورد اخطار ساخت و ساز بدون پروانه در دو ماه امسال

قاسمی مدیر شهرداری منطقه چهار قزوین خبر داد: در دو ماه امسال 58 مورد اخطار ساخت و ساز بدون پروانه و 235 مورد اخطاریه کتبی تعطیلی کار توسط واحد اجراییات این منطقه صادر شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار قزوین داریوش قاسمی افزود: همچنین در دو ماه گذشته تعداد ۱۴۰ مورد توسط واحد اجراییات اقدام به جمع آوری متخلفین مشاغل نموده و نیز۴۲ مورد تعهد کتبی از متخلفین شهری اخذ شده است.

وی خاطرنشان کرد: در فروردین و اردیبهشت ماه نیز   ۱۰۰ مورد اخطاریه کتبی به منظور رفع سد معبر ساختمانی، ۱۷۷ مورد ممانعت از ساخت و ساز و تعمیرات غیر مجاز، ۱۰۹ مورد تخلف به  مربوط به کمیسیون ماده صد (ارسالی به واحد شهرسازی) توسط واحد اجرائیات منطقه چهار ارسال شده است.

مدیر منطقه چهار اظهار داشت:بنابر گزارشات مردمی و اعلام به سامانه ۱۳۷ این منطقه و بررسی میدانی توسط عوامل اجراییات منطقه چهار ،۱۵۱ مورد بساط دستفروشان جمع آوری شده که افراد می‌توانند طی مراحل قانونی اقدام به تحویل وسایل خود از واحد مربوطه نمایند.

قاسمی در پایان گفت: بنابر بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، واحدهای تجاری که به نحوی موجب بروز مزاحمت ،آلودگی صوتی و عدم رعایت اصول بهداشتی برای ساکنان شهر می شود داده شد که در صورت عدم رعایت این قانون، شهرداری طبق قانون اقدام به ارجاع پرونده به کمیسیون ساماندهی مشاغل مزاحم خواهد نمود که درنهایت منجر به پلمپ و تعطیلی واحد تجاری مذکور خواهد شد.