قاسمی مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین:

صدور ۲۶ پروانه ساختمانی بهمن ماه سال جاری در منطقه چهار

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی منطقه چهار شهرداری قزوین؛داریوش قاسمی با اعلام این خبر افزود:۲۶ مجوز پروانه ساختمانی،۶۷۷ مورد ثبت درخواست،تعداد ۳۳۷ پاسخ استعلام و نیز  ۱۵ فقره صدور پایان کار، بهمن ماه سالجاری در این منطقه صادر شده است.   وی افزود:به منظور اطمینان از ساخت و ساز قانونی منطبق با […]

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی منطقه چهار شهرداری قزوین؛داریوش قاسمی با اعلام این خبر افزود:۲۶ مجوز پروانه ساختمانی،۶۷۷ مورد ثبت درخواست،تعداد ۳۳۷ پاسخ استعلام و نیز  ۱۵ فقره صدور پایان کار، بهمن ماه سالجاری در این منطقه صادر شده است.

 

وی افزود:به منظور اطمینان از ساخت و ساز قانونی منطبق با مشخصات فنی و رعایت اصول شهرسازی و ضوابط آن ،تعداد ۲۶ مورد پروانه ساختمانی در منطقه چهار انجام شده است.

 

قاسمی بیان کرد:همچنین ۳۳۷ مورد استعلام نظیر پاسخ به ادارات،بانک ها،اصناف،تمدیداستعلام،”شهروندسپاری_استعلام الکترونیک”،”شهروند سپاری _نقل و انتقال” و سرقفلی صادر و نیز تعداد ۷پرونده تخلفات ساختمانی توسط کارشناسان شهرسازی به کمیسیون ماده صد ارسال شده است.

 

 

وی در خصوص آخرین مهلت پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی بیان کرد:مودیانی که اقدام به پرداخت هزینه های صدور پروانه های ساختمانی نموده  و تاکنون به دلایل مختلفی موفق به اخذ پروانه ساختمانی نشده اند حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۱ می توانند نسبت به اخذ پروانه ساختمانی اقدام نمایند که در غیر این صورت صدور پروانه ساختمانی مطابق تعرفه و مصوبات روز محاسبه و هزینه آن از مودی دریافت خواهد شد.