شهردار منطقه ۶ تبریز خبر داد:

صدور ۸۲ فقره پروانه ساختمانی طی پنج ماه نخست سال جاری

شهردار منطقه ۶ تبریز از صدور ۸۲ فقره پروانه ساختمانی و ۹۵۰ فقره گواهی استعلام، عدم خلافی، پروانه و پایانکار طی پنج ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش شهرداران، در پنج ماه نخست سال جاری، شهردار منطقه ۶ تبریز با صدور ۸۲ فقره پروانه ساختمانی و ۹۵۰ فقره گواهی استعلام، عدم خلافی، پروانه و پایانکار، اقدامات مهمی در حوزه ساخت و ساز انجام داده است. این اقدامات نشانگر فعالیت‌های رونق‌بخش در بخش ساختمانی منطقه است که باعث توسعه و تحول اقتصادی منطقه می‌شود.

در نشست خبری، احمد انیسه، شهردار منطقه ۶ تبریز اعلام کرده است که در پنج ماه نخست سال جاری، بودجه شهرداری با کسب ۲ هزار و ۱۴۷ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال، ۴۷ درصد تحقق داشته است. این امر نشانگر مدیریت مالی قوی و موفقی است که شهرداری منطقه ۶ تبریز دارد و دید نوینی در تأمین منابع مالی و هدایت آن به سمت اهداف و اولویت‌های شهری دارد.

همچنین، بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز در پنج ماه نخست، به نسبت دوره ۴۳.۶۲ درصد تحقق داشته است. این نسبت برای شهرداری منطقه ۶، یک دلالت قابل توجه بر عملکرد بسیار موفقی است در اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه شهری.

بنابراین، شهرداری منطقه ۶ تبریز با کسب رتبه دوم بین مناطق دهگانه در تحقق بودجه صرفا عمرانی، عملکرد ممتازی در تأمین و اجرای پروژه‌های عمرانی داشته است. بودجه صرفا عمرانی شهرداری منطقه ۶ در پنج ماه نخست سال جاری با ۶۰.۱۳ درصد تحقق، رتبه دوم را در بین مناطق دهگانه به خود اختصاص داده است.

در پایان، باید اشاره کرد که بودجه مصوب سال جاری شهرداری منطقه ۶ نسبت به سال گذشته ۲۶۷ درصد افزایش داشته و از ۱۹۳ میلیارد تومان به ۵۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ارتقا یافته است. این افزایش نشان دهنده توجه و تمرکز شهرداری بر توسعه و آینده‌نگری در حوزه‌های مختلف شهری می‌باشد.