در سال گذشته

صدور بیش از ۱۶ هزار فقره حکم کارگزینی پرسنل شهرداری تبریز

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز از صدور 16 هزار و 353 فقره حکم کارگزینی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شهرداران، محبوب تیزپاز اظهار کرد: احکام کارگزینی صادره برای همکاران شامل ارتقای شغلی، گروه‌های شغلی، تبدیل وضعیت، وضعیت استخدام رسمی، قطعی و آزمایشی، ارفاقی گردان، سنوات بسیجی، فوق‌العاده ویژه و تغییر ضریب، ترمیم حقوق و سایر احکام است که در مجموع شامل ۱۶ هزار و ۳۵۳ فقره حکم کارگزینی صادر شده است.

وی با اشاره به صدور ۵۷۳ فقره حکم تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول قانون، افزود: سال گذشته ۱۸۹  نفر از همکاران شهرداری تبریز با قرارداد رسمی و قراردادی به درجه رفیع بازنشستگی نایل آمدند.

تیزپیاز با اعلام رسیدگی به ۲۵۰ پرونده ارتقای شغلی ویژه، خبره و عالی نیز گفت:  ۱۱ هزار و ۳۸۶ مورد رسیدگی به سامانه‌های اطلاعات شرکت‌های دولتی و شهرداری، منتاک( مدیریت عمرانی ) ساختمان‌های ناایمن شهری و پاکنا( کارمند ایران ) صورت گرفته است.

وی با اشاره به استفاده ۹۰۰ نفر از همکاران شهرداری تبریز از هتل تماشای مشهد مقدس یادآور شد: در راستای رسیدگی به پرونده‌های رفاهی همکاران و هزینه‌های پرداختی پرسنل  نیز در سال گذشته ۱۵ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.