شهردار کرمانشاه در جمع اهالی حکمت آباد

شهردار کرمانشاه در جمع اهالی حکمت آباد

به گزارش شهرداران،مرکز اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه دکتر نادر نوروزی با حضور در جمع اهالی شهرک حکمت آباد و در مسجد المهدی این شهرک بر رفع خواسته ها و مطالبات مردم و پیگیری آنها توسط مسئولان تاکید کرد.

دکتر نوروزی گفت: کرمانشاه یازده هزار هکتار وسعت دارد اما متأسفانه گردش مالی شهر پایین و درآمد شهرداری بعنوان دستگاهی خدمت رسان کم است از طرفی هم دولت هیچگونه کمکی به شهرداری نمی کند.نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در حاشیه این دیدار  اظهار کرد: امروز توفیق یافتم به همراه معاونان و مدیران شهرداری کرمانشاه برای دیدار مؤمنان و اهالی منطقه ۷ در مسجدالمهدی (عج) واقع در محله حکمت‌آباد حضور پیدا کنم و پاسخگوی مراجعان و شهروندان منطقه باشم.

شهردار کرمانشاه افزود: از سویی اگر عوارض توسط مردم پرداخت گردد می توان کارهای بزرگی در شهر انجام داد، شهرداری در سال گذشته ششصد میلیارد تومان خرج آسفالت شهر کرده اما متأسفانه مشکلات آنچنان زیاد است که به چشم نمی آید.

دکتر نوروزی ادامه داد: مساجد باید مراکز کارهای فرهنگی شود به ویژه در مناطق کم برخوردار باید محوریت با مساجد باشد. وی در پایان گفت: خواسته ها و مطالبات مردم حق است و ما مدیران و مسئولان هم باید تمام تلاش خود را جهت رفع آنها بکار بگیریم.