شهردار کرمانشاه با رئیس سازمان بازرسی استان دیدار کرد

دیدار شهردار کرمانشاه با رئیس سازمان بازرسی استان

به گزارش شهرداران، مرکز اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه دکتر نادر نوروزی شهردار با دکتر مرادی وحدت رئیس سازمان بازرسی استان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر نوروزی در این دیدار گفت: خوشبختانه سازمان بازرسی در کنار شهرداری بوده و مانعی برای کار شهرداری نبوده بلکه در جهت پیشرفت کارها و پیشگیری از تخلفات همکاری خوبی با مجموعه مدیریت شهری دارند.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه تمام تلاش خود را بکار می برند تا در ایام دهه مبارک فجر و زمان انتخابات و همچنین اعیاد مذهبی پیش رو شهر را به گونه ای نشان دهد که زیباسازی آن کاملاً مشهود باشد.

دکتر مرادی وحدت رئیس سازمان بازرسی استان هم در این دیدار گفت: خوشبختانه فضای شهری نسبت به گذشته خیلی متفاوت شده و من به نوبه خود از زحمات شهرداری تشکر می کنم.

وی افزود: شهرداری معمولاً در نوک پیکان حملات و انتقادات مردم قرار دارد و این کار را سخت می‌کند اما خوشبختانه شهرداری کرمانشاه توانسته کارهای خوبی را انجام دهد ، ما هم بعنوان دستگاه نظارتی شرایط شهرداری و مشکلات آن را درک می کنیم و آمادگی این را داریم با هر چیزی که سد راه توسعه شهر باشد با شهرداری همکاری کنیم.