معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان:

سند پیش‌نویس برنامه ۱۴۱۰ اصفهان با ۱۲۱ راهبرد تدوین شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان از تدوین سند پیش‌نویس برنامه ۱۴۱۰ با ۱۲۱ راهبرد خبر داد و گفت: تلاش حداکثری داشتیم تا نخبگان، شهروندان، دستگاه‌های مرتبط علمی و اجرایی استان و مدیران و کارکنان شهرداری در مراحل مختلف فرایند تدوین این برنامه مشارکت کنند.

به گزارش شهرداران، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان اعلام کرده است که سند پیش‌نویس برنامه ۱۴۱۰ اصفهان با ۱۲۱ راهبرد تدوین شده است. او اعلام کرده که تمام دستگاه‌های مرتبط علمی و اجرایی استان، نخبگان، شهروندان و کارکنان شهرداری در مراحل مختلف تدوین این برنامه مشارکت کرده‌اند.

از طرف دیگر، مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر نیز در خصوص برنامه ۱۴۱۰ اصفهان اقداماتی صورت گرفته است. این مرکز از طریق فراخوانی الکترونیکی، نظرات و پیشنهادات شهراندیشان شامل اساتید دانشگاه، نخبگان، دانشجویان و شهروندان را دریافت کرده و در نشست شهراندیشی برای بحث و بررسی برنامه دعوت شده است.

مقام شهرداری اصفهان بیان کرده است که نشست برگزار شده نشان از سهم بالای سرمایه علمی و دانشی شهروندان و آگاهی آنها در مسائل مدیریت شهری دارد. این نظرات و پیشنهادات منتخبان در قالب نشست شهراندیشی بررسی و به تیم مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر ارائه خواهد شد.

همچنین، برای سال ۱۴۰۳ راهبردهای دارای اولویت برنامه ۱۴۱۰ اصفهان باید مشخص شوند. بر اساس الگوهای برنامه‌ریزی، در هر سال، تلاش می‌شود تا نقاط تمرکزی را تعریف و اولویت‌های آنها از بخش‌های مختلف استخراج شود. این اولویت‌ها پس از بررسی شورای اسلامی شهر به عنوان یک سند بالادستی در بودجه ۱۴۰۳ مدنظر قرار خواهد گرفت و برنامه بودجه با تمرکز بر نقاط اصلی مدیریت شهری تدوین خواهد شد.