سرپرست منطقه یک شهرداری بوشهر منصوب شد

شهردار بوشهر با قدردانی از تلاش‌های خداکرم ایزدپناه، طی حکمی غلامرضا کشتگر را به عنوان سرپرست منطقه یک شهرداری بندر بوشهر منصوب کرد.

به گزارش شهرداران، به نقل از واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در آیین تکریم و معارفه مدیر منطقه یک شهرداری بندر بوشهر اظهار کرد: در حوزه خدمات رسانی به شهروندان باید شرایطی فراهم کرد تا رضایت بیش از پیش شهروندان تامین شود که یکی از راهکارهای تحقق این مهم پویایی و بالندگی مدیریت های مناطق شهرداری است.

حیدری ادامه داد: شهرداری بوشهر بیش از ۵۰ پروژه عمرانی در دست احداث دارد که این نشان از تلاش و همت مجموعه برای متحول کردن بوشهر در حوزه عمرانی است.

وی در ادامه با تجلیل از تلاش های خداکرم ایزدپناه اظهار کرد: وی در دوران خدمتی خود در سمت مدیریت منطقه یک منشاء خدماتی ارزشمند برای شهروندان بود که از تلاش های وی کمال قدردانی را دارم.

حیدری افزود: امید است غلامرضا کشتگر به عنوان مدیریت جدید منطقه یک بتواند با تعامل و همکاری به پیشبرد هر چه بهتر امور محوله کمک کند.

وی اظهار کرد:همچنین با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی مدیریت مناطق باید تمرکز ویژه برای استقبال شایسته از هم وطنان داشته باشند.

در متن حکم ابلاغی شهردار بوشهر خطاب به غلامرضا کشتگر آمده است: با عنایت به مراتب تخصص، تجارب و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست منطقه یک شهرداری بوشهر منصوب می‌گردید.

امید است برابر شرح وظایف محوله با هماهنگی‌های کامل و در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری در راستای خدمات مطلوب به شهروندان گام بردارید.

همچنین انتظار است براساس گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری با برنامه ریزی و تلاش مضاعف در دولت مردمی و قوی گام برداشته و با اتحاد و یکپارچگی در همه سطوح سازمانی شاهد تحول چشمگیر در آن حوزه باشیم.