سامانه جامع ERP شهرداری سمنان راه اندازی شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از راه اندازی سامانه جامع منابع انسانی و بطور همزمان آغاز به کار توسعه سامانه یکپارچه ERP شهرداری سمنان خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری سمنان، وحید پرویزی با بیان اینکه شهرداری یکی از نهاد های بسیار مهمی بمنظور اهداف و وظایفی که در حیطه ی ارتباط با شهروندان و کارکنان خود دارد عنوان کرد: با توجه به گستردگی خدمات شهرداری ایجاد یکپارچگی بین واحدهای مختلف شهرداری یکی از نیاز های اساسی می باشد و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با برای نیل به این هدف اقدام به طراحی و توسعه سامانه یکپارچه مدیریت و برنامه ریزی منابع سازمانی که شامل، مدیریت اطلاعات منابع انسانی، دارایی های فیزیکی، انبار و تدارکات، ارتباطات، آرشیو، روابط عمومی، امور رفاهی و … می باشد نموده است.

وی با اعلام این خبر گفت: با توجه به راه‌اندازی این سامانه سازمانها و ارگانهای شهرداری سمنان در این سامانه، سعی خواهد شد هرآنچه که مورد نیاز ارگان ها و ادارات شهرداری است، لحاظ شود.

پرویزی در خصوص این سامانه گفت: فاز اول این سامانه که شامل امکانات مربوط به مدیریت منابع انسانی می باشد راه اندازی شده و به مرور سایر بخش های پیش بینی شده نیز به این سامانه جامع افزوده خواهد شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از هداف این سامانه را مدیریت منعطف اطلاعات ، تجربه کاربری ساده، تعامل و گزارش گیری بهبود یافته، چابکی و کنترل مضاعف، ذخیره تمامی اطلاعات پرونده ها و پروژه ها در یک فضا، کاهش هزینه ها، دسترسی به نیازها بر اساس سطح دسترسی، جلوگیری از پراکندگی اطلاعات، و جلوگیری از فعالیت های جزیره¬ای برشمرد.