ساماندهی ۳۱ بوستان محلی جنوب غرب تبریز

شهردارمنطقه ۷ از ساماندهی یک میلیون و ۶۵۰ مترمربع فضای سبز و ۳۱ بوستان محلی جنوب غرب تبریز خبر داد.

به گزارش شهرداران،  شهردار منطقه ۷ از ساماندهی یک میلیون و ۶۵۰ مترمربع فضای سبز و ۳۱ بوستان محلی جنوب غرب تبریز خبر داد. این اقدام، به منظور ارتقای سطح کیفی و بهبود سیمای بصری فضای شهری بوده است. به همین دلیل، ترمیم تشتک، رنده کشی، پخش کود دامی، سرزنی چمن، جمع آوری فلس ها، هرس شاخه های خشک پاجوش، آبیاری درختان و فضاهای سبز، وجین گل کاری و دفع علف های هرز در دستور کار این منطقه قرار گرفته است. این اقدامات به منظور حفظ و بهبود زیبایی و سلامتی فضای سبز شهر، از جمله اهداف اصلی شهرداری منطقه ۷ است.

به علاوه، رنگ آمیزی جداول، پارک ها و استخرها و آبنماهای حوزه های مختلف شهرداری نیز در دستور کار شهردار منطقه ۷ قرار دارد. این اقدامات به منظور ایجاد زیبایی و جذابیت بصری در فضاهای عمومی و تفریحی شهر مورد توجه قرار می‌گیرند.

در این راستا، پارک های چشم انداز، کوی لاله، اتوبان کسایی و باند وسط جاده آذرشهر نیز تحت ساماندهی شهردار منطقه ۷ قرار می‌گیرند. این اقدامات به منظور به حداکثر رساندن استفاده و بهره‌برداری مردم از این فضاها و همچنین ایجاد محیطی زیبا و آرام برای شهروندان محلی انجام می‌شود. اهمیت توسعه و بهبود این مناطق برای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد فضایی سالم و پایدار در شهرداری منطقه ۷ بسیار مهم است.

در نتیجه، شهردار منطقه ۷ تلاش می‌کند تا با ساماندهی و بهبود فضاهای سبز و استخرها و آبنماها، زیبایی و جذابیت بصری فضای شهری را افزایش دهد و برای شهروندان محلی محیطی مناسب و آرام را فراهم کند.