در آستانه بهار ۱۴۰۳ عملیات اجرایی زیباسازی شهر زاهدان

آغاز عملیات اجرایی زیباسازی شهر زاهدان در آستانه بهار ۱۴۰۳ شهرداری زاهدان با آغاز عملیات اجرایی همزمان بهسازی جداول، رنگ آمیزی میادین و برنامه ریزی برای اجرای المان هویت بخش شهری به استقبال بهار ۱۴۰۳ رفته است. به گزارش شهرداران و مدیریت ارتباطات و اموربین الملل، شهردار زاهدان در نشست “برنامه ریزی برای استقبال شهر […]

آغاز عملیات اجرایی زیباسازی شهر زاهدان در آستانه بهار ۱۴۰۳

شهرداری زاهدان با آغاز عملیات اجرایی همزمان بهسازی جداول، رنگ آمیزی میادین و برنامه ریزی برای اجرای المان هویت بخش شهری به استقبال بهار ۱۴۰۳ رفته است.

به گزارش شهرداران و مدیریت ارتباطات و اموربین الملل، شهردار زاهدان در نشست “برنامه ریزی برای استقبال شهر زاهدان از بهار۱۴۰۳” که با حضور معاون خدمات شهر، مدیران مناطق، روسای سازمان فرهنگی، هنری و سیما منظر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل  برگزار شد، اظهار داشت: شهر به مثابه اثری هنری با تکیه بر هنر شهروندان استوار است و رسالت شهرداری، جهت دهی به این هنرمندی برای غنابخشی به هویت زاهدان است.

محمد امیر براهویی در جمع شهرداران مناطق یاد آور شد: چرخه زیباسازی شهر با برنامه ریزی برای ساخت و رونمایی از المان های شاخص در میدان های مهم شهر، تکمیل خواهد شد، بهسازی فضای پیرامون المان های رخش رستم و مرد بلوچ نیز در دستور کار قرار داده شده است‌.

وی در ادامه بر لزوم فضاسازی مناسب و تلفیقی از عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح شهر توسط شهرداری های مناطق تاکید و اذعان داشت: فضاهای نامناسب و ضایعات ناشی از ساخت و سازها، پیش از نوروز، بهسازی و جمع آوری خواهد شد.

مروری بر مهم ترین اقدامات در حال انجام شهرداریهای مناطق، بررسی وضعیت برنامه های استقبال از نوروز ۱۴۰۳، ارایه پیشنهادات و تبادل نظر پیرامون دستور کار نشست از مهم ترین موضوعاتی بود که توسط اعضای جلسه مطرح شد.