معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت:

رویدادی متکی بر توانمندی های بانوان

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: توجه به فضای اوقات فراغت بانوان یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری بوده و توجه به این موضوع در سیاست‌های دوره ششم شورا دیده شده است. بوستان ریحانه با ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند از این رویکرد استفاده کند تا ما در این مسیر بتوانیم ظرفیت‌های بانوان را فعال‌سازی کنیم.

به گزارش شهرداران، “یوسف اسماعیل‌زاده” در حاشیه افتتاح نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی “ریحان‌شهر” به مناسبت روز دختر که در بوستان ریحانه برگزار می‌شود، اظهار کرد: رویداد فرهنگی ورزشی ریحان‌شهر با رویکرد توجه ویژه به ظرفیت ورزشی و اوقات فراغت بانوان تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: توجه به فضای اوقات فراغت بانوان یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری بوده و توجه به این موضوع در سیاست‌های دوره ششم شورا دیده شده است؛ بوستان ریحانه با ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند از این رویکرد استفاده کند تا ما در این مسیر بتوانیم ظرفیت‌های بانوان را فعال‌سازی کنیم.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در این مجموعه اجراکننده تمام بخش‌های ‌ ورزشی، فرهنگی و اجتماعی بانوان هستند که نشان از توانمندی آن‌ها دارد؛ ما از این به بعد از این اقدامات ویژه بانوان در شهر خواهیم داشت.

در ادامه “وحید برجسته‌نژاد” شهردار منطقه هفت عنوان کرد: در بوستان ۲۰ هکتاری ریحانه واقع در منطقه هفت شهرداری مشهد در ایام دهه کرامت بانوان و دختران مشهدی را به جشن ریحان‌شهر دعوت کردیم.

وی افزود: ریحان‌شهر با ۷۶ غرفه در قالب گذرهای مختلف خدمت و تجربه، گذر غذاهای اقوام ایرانی، گذر بازی و گذر میدان افتتاح شده است؛ هر شب از ساعت ۱۶ تا ۲۱ جشن‌هایی را تا ۴ خرداد برگزار می‌کنیم. این جشن‌ها به همت شهرداری منطقه ۷ و معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.