مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خبر داد:

رونمایی از نخستین نسخه اطلس اجتماعی اصفهان در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: نخستین نسخه اطلس اجتماعی شهر اصفهان در منطقه ۱۲ با عنوان «یاریگران اجتماعی شهر» پانزدهم آذر رونمایی می‌شود.

به گزارش شهرداران، مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: نخستین نسخه اطلس اجتماعی شهر اصفهان در منطقه ۱۲ با عنوان «یاریگران اجتماعی شهر» پانزدهم آذر رونمایی می‌شود.

علی‌اکبر رسالت با اعلام این خبر گفت: نخستین نسخه اطلس اجتماعی شهر اصفهان در منطقه ۱۲ با عنوان «یاریگران اجتماعی شهر» در راستای افزایش بهره‌وری اجتماعی برای فعالان فرهنگی و اجتماعی رونمایی می شود.

او افزود: در اطلس‌های قبلی تنها آمار و اطلاعات ارائه می‌شد، اما در اطلس جدید به‌جز آمار و اطلاعات موارد دیگری از جمله راهکارهای رفع معضلات و برخورد با مشکلات اجتماعی نیز بیان می‌شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این برنامه در مناطق پانزده‌گانه شهر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه شامل سرفصل‌هایی از جمله جمعیت‌شناسی اجتماعی مناطق و محلات، کارگاه‌های آموزشی مسئله‌محور اجتماعی بر اساس مسائل منطقه و محله، کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و دانش‌افزایی اجتماعی کنشگران و فعالان فرهنگی و اجتماعی است.

او خاطرنشان کرد: این اطلس در آینده سند مساعدتی به مراکز فرهنگی شهر اصفهان خواهد بود و تمام مراکز فرهنگی شهر برای برگزاری برنامه‌های خود بر اساس راهبردهای این اطلس حرکت خواهدند کرد.

به گفته رسالت، این برنامه روز چهارشنبه، ۱۵ آذرماه از ساعت ۱۵:۳۰ در خانه وزنه‌برداری استان اصفهان واقع در خیابان ملک‌شهر برگزار می‌شود.