فرماندار کرمان:

رونق تولیدات لازمه ی رسیدن روستاها به توسعه پایدار

علی بابایی فرماندار کرمان در جلسه بررسی مشکلات تعدادی از روستاهای بخش گلباف پس از شنیدن سخنان نمایندگان روستاها گفت:برای رسیدن روستاها به توسعه پایدار لازم است تولید محصولات دامی و کشاورزی رونق پیدا کند.

 وی تاکید کرد:در بسیاری از این روستاها آب و زمین و امکانات لازم جهت کاشت محصولات کشاورزی وجود دارد فقط همت مردم عزیز را می طلبد تا با بهره برداری از این امکانات و همراهی مسئولین علاوه بر تامین نیازهای خود،مازاد آن را به بازار عرضه نموده وحتی زمینه مهاجرت معکوس را نیز فراهم نمایند.
فرماندار کرمان در موضوع احداث مسکن برای جوانان نیز گفت : با توجه به سیلابی بودن بخش از اراضی و دیگر مشکلات جانمایی محل مناسب توسط مشاوران و کارشناسان بنیاد مسکن در حال انجام است که در اسرع وقت تعیین تکلیف خواهد شد.
علی بابایی اظهار داشت با پیگیری فرمانداری و نمایندگان محترم مسئله گاز چند روستای باقیمانده نیز برطرف خواهد گردید و عملیات گازرسانی ظرف چند روز اینده آغاز می گردد که البته تا آن زمان توزیع نفت سفید نیز با همکاری شرکت نفت صورت می گیرد.
وی ابراز داشت:ما بعنوان خادم مردم حاضریم در هر نقطه از شهرستان که لازم باشد و در هر زمانی حضور داشته و از نزدیک مشکلات مردم را بررسی و مرتفع نماییم.

روابط عمومی فرمانداری کرمان