فرماندار ویژه ری:

رفع موانع پیش روی تولید و صنعت را وظیفه خود می دانیم

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: رفع هر مشکلی که پیش پای تولید و صنعت باشد را وظیفه خود می دانیم و در تلاشیم تا با حضور در مراکز تولیدی به رفع مشکلات کمک کنیم.

به گزارش اداره روابط عمومی فرمانداری ویژه ری، حمید زمانی در همایش فجر آفرینان شهرستان ری که با حضور تعدادی از صنعتگران و فعالان اقتصادی شهرستان در فرهنگسرای ولای شهرری برگزار شد، اعلام کرد: در شرایط اقتصادی کنونی کشور به فرموده رئیس جمهوری از وظایف اصلی یک فرماندار و استاندار ایجاد رونق و رفع موانع پیش روی تولید و گره گشایی از مراکز صنعتی است.

وی اذعان داشت: در جریان حضور معاون استاندار نیز صنعتگران شخصا اعلام کردند که از نزدیک در جریان مشکلات تک تک واحدهای صنعتی قرار گرفته ام و مسائل آنان را پیگیری می کنم، همانگونه که از مدیران واحدهای صنعتی رفتاری جز محبت و حاکی از عشق ندیده ام.

زمانی خاطر نشان ساخت: عشق صنعتگران و تولیدکنندگان به فعالیت در حوزه تولید غیر قابل وصف است و ما نیز موظف به کمک به آنان هستیم.

وی افزود: ما هیچ شأنیتی جز خدمت و حضور در کنار صاحبان صنایع نداریم و با مشکلات این بخش نیز آشنا هستیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان گفت: دولت و شخص رئیس جمهور هیچ دغدغه ای جز حل مشکلات بخش تولید و صنعت ندارد و تاکید بر رفع موانع دارند.