رفع موانع اجرایی پروژه کمربندی دوم در دستور کار شهرداری کلانشهر ارومیه قرار دارد

دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه در حاشیه بازدید از پروژه کمربندی دوم که با حضور بازرس کل استان آذربایجان‌غربی و هیات همراه، معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه انجام شد با بیان اینکه رفع موانع اجرایی پروژه کمربندی اصلی در دستور کار شهرداری کلانشهر ارومیه قرار دارد، افزود: مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر با جدیت ویژه پیگیر رفع موانع اجرایی این پروژه هستند که در این بین، همکاری دستگاه‌های نظارتی و قضایی همواره راه‌گشا بوده است.

در این بازدید موانع، محدودیت‌ها و مباحث حقوقی و فنی اجرای کمربند اصلی کلانشهر ارومیه از سوی دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه تشریح و در خصوص رفع موانع موجود و نحوه حل و فصل موضوعات مربوطه بحث و تبادل نظر شد.
در بازدید عصر امروز دستگاه‌های نظارتی و اجرایی از پروژه کمربندی اصلی -کمربندی دوم- لزوم همکاری‌های تنگاتنگ و تعامل و هم‌افزایی ادارات ذیربط به منظور تداوم عملیات اجرایی این پروژه مورد تاکید قرار گرفت.
دکتر علی مصطفی‌زاده رییس کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر و دکتر توحید علی‌نژاد دبیر اول شورا و رئیس کمیسیون نظارت، شفافیت وهوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه در این بازدید میدانی حضور داشتند.