فرماندار کهگیلویه:

چاره جویی برای رفع سد معبر در دهدشت

به گزارش شهرداران و به نقل از کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: وانت بارهای مرکز شهر دهدشت، مرکز این شهرستان ضربتی جمع آوری و ساماندهی شوند. سید حمزه محقق زاده امروز ۲۹ آذر در نشست شورای ترافیک وضعیت سیمای شهری مرکز شهر دهدشت را نازیبا خواند و افزود: سیما و منظر مرکز شهر […]

به گزارش شهرداران و به نقل از کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: وانت بارهای مرکز شهر دهدشت، مرکز این شهرستان ضربتی جمع آوری و ساماندهی شوند.

سید حمزه محقق زاده امروز ۲۹ آذر در نشست شورای ترافیک وضعیت سیمای شهری مرکز شهر دهدشت را نازیبا خواند و افزود: سیما و منظر مرکز شهر به جهت سد معبرهای متعدد با مفاهیم زیباسازی سازگار نبوده و محیط شهری جز چالش و خستگی روح شهروند بیش نیست.

وی اظهارکرد: طی سال ها وجود وانت‌های میوه‌فروش، سد معبرها و پارک غیرقانونی و غیراصولی  در میدان مرکزی شهر ترافیک سنگین و نابسامانی‌هایی را به مدیریت ترافیک شهر تحمیل کرده، علاوه بر آن موجب مخدوش شدن مبلمان شهری شده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: تضییع حقوق شهروندی از یک طرف و حق تلقی شدن یک تخلف برای کسبه ای که سال هاست پیاده رو را تصاحب کرده اند از طرف دیگر و برخورد نکردن قاطعانه شهرداری در ساماندهی این مساله و بعضا برخوردهای سلیقه ای با دستفروشان و کسبه ای که برای کسب روزی حلال از سر ناچاری به دستفروشی روی آورده و با این کار به آشفتگی بیشتر دامن می زنند، باعث این معضل شده است.

محقق زاده با بیان اینکه در مشاهده میدانی، وضعیت پاکسازی معابر و تنظیف در مسکن ملی و “سمغان” را اسفبار دیده ام، تصریح کرد: شهرداری در تمام نقاط شهر در این مقوله ضعیف عمل کرده است و به نظر می رسد شورایی که مردم جهت رفع مشکلات شهری و ایجاد راهکار در بوجود آوردن فضای شهری زیبا و سالم انتخاب کرده اند، هیچ تلاشی نمی کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از فرمانداری شهرستان کهگیلویه، وی با تاکید بر ضرورت دعوت از مشارکت مردم برای فرهنگ سازی شهری در کمک به شهرداری بیان کرد: درخصوص ساماندهی وانت بارها مکان‌ جدیدی را با عوامل راهور، حوزه خدمات شهری شورای شهر و نیروی انتظامی در نظر گرفت ه‌و سریعا اعمال قانون انجام شود.