رضایت رئیس سازمان آتش نشانی سبزوار از روند آماده سازی تیم FCC

اعضای تیم FCC آتش نشانی با رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار دیدار کردند.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار: اعضای تیم FCC آتش نشانی با رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار دیدار کردند.

محسن میرچولی مسئول تربیت بدنی آتش‌نشانی سبزوار ضمن قدردانی از حمایت و همراهی رئیس و معاون عملیات سازمان در خصوص برگزاری هرچه بهتر تمرینات،با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تیم گفت اعضای تیم در حال حاضر از آمادگی قابل قبولی برخوردار هستند که انشاالله با ادامه روند تمرینات و افزایش تعداد جلسات تمرینات به دو بار در روز تا قبل از مسابقات به آمادگی صد درصدی خواهیم رسید.

عباسعلی معصومی صدر رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار با ارزشمند شمردن زحمات اعضای تیم افزود: از حدود دو ماه قبل که تمرینات تیم شروع شده است شاهد تلاش‌های بی‌دریغ همکاران هستم و همین مسئله جدا از حصول هر نتیجه‌ای، مایه دلگرمی و خرسندی است که این تعداد از همکاران علیرغم حضور در شیفت کاری خود با این جدیت پیگیر تمرینات بوده و بدون غیبت در جلسات تمرین حضور پیدا می‌کنند.

معصومی صدر در پایان گفت: امیدواریم اعضای تیم با حفظ روحیه و اخلاق جوانمردی به عنوان نماینده دیار سربداران با کسب نتیجه‌ای مطلوب شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های همکاران عزیز باشیم.

گفتنی است مسابقات کشوری FCC آتش‌نشانان کشور ۱۵ و ۱۶ تیر ماه سال جاری در شهرستان نیشابور برگزار می‌شود و آتش نشانی سبزوار با دو تیم در این مسابقات شرکت و با حدود ۶۰ تیم از سراسر کشور رقابت خواهد کرد.