استاندار قزوین:

راه اندازی شهرک تولید محتوا با سرعت بیشتری در وزارت ارشاد دنبال شود

استاندار قزوین گفت: در مصوبات سفر رئیس جمهور راه اندازی شهرک تولید محتوا در استان قزوین به تصویب رسیده است که پیشران توسعه فرهنگی است و متولی آن وزارت فرهنگ و ارشاد است که درخواست داریم با سرعت بیشتری پیگیری شود و امیدواریم گروه یا شخصی پیگیر ویژه این موضوع شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز پنج شنبه در نشست صمیمانه فعالان فرهنگی و هنری استان قزوین با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: استان قزوین در تمامی حوزه های قابل تصور مانند اقتصاد، موقعیت جغرافیایی، نخبگانی، فرهنگی و غیره مزیت‌های متعددی دارد که این مزیت‌ها موقعیت استان را در موضوعات مختلف بسیار برجسته کرده است.

وی افزود: وقتی که مزیت‌های استان قزوین را در رقابت با سایر مناطق کشور مقایسه می کنیم، مزیت مطلق استان فرهنگ مردم استان قزوین است که بسیار بی نظیر است و متأثر از شرافت، نجابت و اصالت مردم خوب قزوین است و در تاریخ پرافتخار قزوین در هرجا که نیاز به نقش آفرینی در مسیر حق و آرمان متعهد انسانی بوده است، بدون درنگ در آن شرکت کرده اند.

اعلایی گفت: کسانی که در حوزه فرهنگ فعالیت می کنند استان قزوین را باید به عنوان ذخیره استراتژیک فرهنگی بدانند که خوشبختانه در سطح ملی و استانی همین نگاه وجود دارد و باید روز به روز تقویت شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: شخصیت های موثری در این استان هستند که هنوز هم به صورت گمنام در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و سیاسی در سطح کشور در حال فعالیت هستند که نشان دهنده غنای قزوین در نیروی انسانی است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به استان قزوین راه اندازی شهرک تولید محتوا در استان به تصویب رسیده است که پیشران توسعه فرهنگی است و متولی آن وزارت فرهنگ و ارشاد است که درخواست داریم با سرعت بیشتری پیگیری شود و امیدواریم گروه یا شخصی پیگیر ویژه این موضوع شود چراکه استان از نظر موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های انسانی بسیار سطح بالا است و راه اندازی این شهرک می تواند در سطح کشور و استان موثر باشد.