دیدار فرماندار خلیل آباد با دو خانواده شهید و ایثارگر در شهرستان خلیل آباد

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و در ادامه برنامه های مختلف فرهنگی به مناسبت هفته بسیج که در شهرستان برگزار می شود، مهندس سید مسعود یاوری فرماندار شهرستان خلیل آباد به اتفاق سرهنگ مقدم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ونیز روسای ادارات میراث فرهنگی و اداره صمت با هماهنگی و برنامه ریزی که توسط بنیاد شهید وامور ایثارگران انقلاب اسلامی شهرستان صورت گرفته بود با خانواده شهید مجتبی سبحانی سرمزده که متولد دی ماه ۱۳۴۵ بوده است دیدار وگفت وگو نمودند.

شهید سبحانی که پس از جوانی وتحصیل تا مقطه ابتدایی شغل آزاد داشت در سال ۶۵ به عنوان سرباز نظام اسلامی  به مناطق جنگی اعزام شد که در تاریخ ۱۰ شهریور ۱۳۶۵ در منطقه حاج عمران توسط ترکش خمپاره دشمن به شهادت رسید.
همچنین فرماندار و هیئت همراه به این مناسبت با خانواده محترم جانباز ۲۵ درصد مرحوم حبیب الله سجادی سرمزده دیدار نمودند.
در این دیدار ضمن گفت و گو با خانواده ی این جانباز سرافراز انقلاب اسلامی یاد آن شادروان وجانباز انقلاب اسلامی مرحوم حبیب الله سجادی سرمزده گرامی داشته شد.
وی جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس بوده است.
یاوری فرماندار شهرستان خلیل آباد با برشمردن جایگاه شهید وشهادت  ونیز هفته بسیج پاسداشت شهدا و زنده نگه داشتن خاطرات آنها  رایکی از وظایف مهم دولت مردان نام برد که باید در راستای جنگ فرهنگی دشمن به آن توجه کرد.
وی با بیان اینکه شهدا از مهم‌ترین و بالاترین سرمایه خود گذشتند افزود: درک خانواده شهدا کار بزرگی است و باید همواره قدردان صبر آنها باشیم.
وی  گفت: همواره حفظ حرمت خانواده شهدا مورد تاکید بوده و باید در راس امور قرار گیرد.
یاوری عزت و عظمت ایران اسلامی در داخل و خارج از کشور را  مدیون ایثار و فداکاری خانواده شهیدان و صبر و مقاومت مردم و خانواده‌های شهدا دانست وافزود:  باید روحیه ایثار در جامعه زنده بماند .