دستاوردهای تلاش یکساله منطقه۶

وعده هایی که عملی شد؛

دستاوردهای تلاش یکساله شهرداری منطقه۶ در جهت تبیین دقیق دستاوردهای مدیریت شهری این منطقه به شهروندان اقدام به ارائه گزارش عملکرد همراه با نتایج کسب شده به صورت بنرهای جذاب در سطح بخش مرکزی شهر نمود.
به گزارش شهرداران و  روابط عمومی شهرداری منطقه۶، مهدی بابایی مدیر روابط عمومی این منطقه اظهار کرد: در روزهای پایانی سال تابلوها و بیلبوردهایی در بخش مرکزی شهر اکران شد که در قالبی نوستالژیک به معرفی دستاوردهای مدیریت شهری در یکسالی که گذشت پرداخته است.
وی اضافه کرد: از مهمترین اهداف این طرح همراه کردن شهروندان با مدیریت شهری و ارائه یک گزارش عملکرد از تلاش خدمتگزاران آنها در مدیریت شهری منطقه۶ بود.
بابایی با اشاره به اینکه حقوق شهروندی ایجاب می کند مردم از آنچه در شهر می گذرد باخبر شوند گفت: این اقدام می‌تواند در ایجاد حس تعلق به شهر و افزایش شفافیت و ارتباط موثر بین مسئولان شهری و شهروندان تأثیر گذار باشد.
مدیر روابط عمومی منطقه بیان کرد: از مهمترین تفاوت هایی که بنرهای جدید دارند، نتیجه گرایی است، که شهروندان می توانند با نتایج اقدامات و تغییرات ایجاد شده نیز آشنا شوند.
بابایی در پایان این گفتگو گفت: خانواده بزرگ شهرداری منطقه۶ در سال جدید برای شهروندان قلب پایتخت، آرزوی موفقیت، سلامتی و بهروزی دارد، امیدواریم در این سال بتوانیم با ارتقاء در خدمت بیش از پیش در جلب رضایت یکایک شهروندان گام برداریم.