عبدالرضا مصری نائب رئیس محلس شورای اسلامی:

در بودجه آینده با شناخت کافی از خواسته های مردم دفاع خواهیم داشت

عبدالرضا مصری نائب رئیس محلس شورای اسلامی که به مناسبت ایام سالروز شهادت آیه اله مدرس به وبنا به دعوت نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی به این منطقه سفر کرده بود، با حضور در شهرستان خلیل آباد ودر جمع نخبگان این شهرستان در حوزه های علمی ، فرهنگی واقتصادی حضور یافت وافزود: کار نماینده مجلس رسیدگی به قوانین وتصویب قوانین است لذا در بودجه سال 1402 تلاش خواهیم کرد، خواسته های عنوان شده برای ردیف بودجه اقدام شود.

عبدالرضا مصری نائب رئیس محلس شورای اسلامی با بیان اینکه  حجت الاسلام نیک بین نماینده شهرستانهای ترشیز در مجلس رسای بلندی همچون مدرس را دارد افزود: خلیل آباد با تولید محصولات استراتژیک قطب کشاورزی ومحصول انگور وکشمش  است که باید  برای اقتصاد این شهرستان که وابسته به این محصولات است  تدبیر شایسته ای در دولت ومجلس  دیده شود.
مصری بحث راهای این شهرستان که منتهی به جاده  سبزوار ویا دوبانده کردن خلیل آباد به بردسکن را مورد اشاره قرارداد وفوت بیش از۵۰ نفر در این محور اسف بار است وباید  بودجه کافی برای این محور دیده شود.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به اختصاص اعتبار ۱۰۰میلیارد تومانی محور خلیل آباد به بردسکن اشاره کرد وافزود:  تردد زیاد این محور  ورسیدگی به این جاده الویت مردم منطقه است که در جلسات مختلف مورد تاکید قرار گرفت.
دراین جلسه که مهندس سید مسعود یاوری فرماندار شهرستان، اعضای شورای تامین، حجت الاسلام ناهیدی امام  جمعه شهرستان شرکت داشتند،  مهندس شبان به نمایندگی از سوی کشاورزان وباغداران ، مهندس مسرور به نمایندگی از حوزه صنعت معدن وبازار ، زهرا پورحامد، از سوی دانش آموزان وحوزه آموزشی   ورضا زمانی از جانبازان ۵۰ درصد این شهرستان به نمایندگی از خانواده های معظم ایثارگران  مطالبی را بیان داشتند.