رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت:

در انتخاب شهردار از گمانه زنی پرهیز کنیم

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در انتخاب شهردار از گمانه زنی پرهیز کنیم

“حسن موحدیان” در هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: دیروز در ۱۳۷ که با مردم مشهد تعامل داشتم، بسیار جالب بود که بیشترین گله‌مندی مردم این بود که چرا با ساخت‌وسازهای غیر مجاز برخورد نمی‌شود؛ شاید این موضوع به زلزله اخیر ترکیه نیز مربوط باشد.

وی افزود: این حساسیت مردم جای تقدیر و تشکر دارد و از همه افرادی که تماس گرفتند و خواهان برخورد جدی شهرداری شدند، تشکر می‌کنم. حتی یک نفر بیان می‌کرد که ۴ طبقه را بدون مجوز ساخته‌اند؛ از همکاران شهرداری می‌خواهم با تخلفات ساختمانی برخورد کنند. مردم و قانون در این خصوص مطالبه دارند و ما نباید کوتاهی کنیم، باکه باید در هر منطقه شهر باشد برخورد شود.

موحدیان بیان کرد: باز هم در خصوص استقبال از بهار از شهرداری به خصوص سرپرست و معاونان درخواست دارم که این موضوع را به جد دنبال کنند تا امسال نیز استقبال خوبی از زائران داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تذکر می‌دهم که در خصوص انتخاب شهردار از گمانه‌زنی پرهیز شود؛ کار با روال قانونی پیش می‌رود. این گمانه‌زنی مشکلات را بیشتر می‌کند، نه تنها کمک نمی‌کنند، بلکه راه را اشتباه می‌روند. انتخاب شهرداری در مهلت مقرر قانونی به نتیجه خواهد رسید.