استاندار گلستان در مراسم گلبانگ انقلاب؛

دانش‌آموزان امروز آینده سازان فردای انقلاب اسلامی هستند

استاندار گلستان با تاکید بر نقش و جایگاه کودکان و نوجوانان در رویش های انقلاب اظهار کرد: دانش‌آموزان امروز آینده سازان فردای انقلاب اسلامی هستند.

استاندار گلستان با تاکید بر نقش و جایگاه کودکان و نوجوانان در رویش های انقلاب اظهار کرد: دانش‌آموزان امروز آینده سازان فردای انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه صبح امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن در مراسم گلبانگ انقلاب که در سالن ورزشی امام علی(ع) آموزش و پرورش گرگان، تصریح کرد : بدون شک تعلیم و تربیت اصلی مهم و اساسی برای داشتن جامعه‌ای پویا و بصیر محسوب می‌شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: دانش‌آموز عالم و آگاه قطعا جامعه‌ای پویا و شاد خواهد ساخت.

دکتر زنگانه افزود: شور و نشاط دانش‌آموزان در گلبانگ پیروزی انقلاب نشان از عشق و علاقه دانش‌آموزان بر این انقلاب و این آب و خاک است.

وی اضافه کرد: تلاش ما در مجموعه استانداری گلستان، آموزش و پرورش فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای تحصیل مناسب و پرورش درست فرزندانمان در مدارس است.

استاندار گلستان تصریح کرد: افتخار می‌کنیم به دختران سرزمینمان که ادامه دهنده راه و مسیر شهداء و ایثارگرانی هستند که برای امنیت و آرامش این مرز و بوم از جان گذشتند تا ما در آسایش باشیم.

دکتر زنگانه گفت: عدم همراهی مردم گلستان با اغتشاشگران در ناآرامی‌های اخیر نشان دهنده بصیرت و بینش بلند مردم استان به ویژه جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان است.

دکتر زنگانه گفت: در این ایام که چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را سپری می‌کنیم، با شکوه‌تر از گذشته به سمت آینده‌ای روشن‌تر از همیشه پیش می‌رویم.

وی در پایان بیان کرد: مسیر انقلاب اسلامی مسیر حق‌طلبی و عدالت‌خواهی است و در این مسیر استوار ایستاده‌ایم.