پیگیر ی شهرداری اراک برای خرید اتوبوس های برقی

بازدید شهردار اراک از شرکت های خودروسازی تولید کننده اتوبوس های برقی شهرداری اراک پیگیر خرید اتوبوس های برقی می باشد شهرداری اراک با بررسی شرکت های خودروسازی تولید کننده اتوبوس های برقی، پیگیر برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی می باشد. شهردار اراک به همراه رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و […]

بازدید شهردار اراک از شرکت های خودروسازی تولید کننده اتوبوس های برقی

شهرداری اراک پیگیر خرید اتوبوس های برقی می باشد

شهرداری اراک با بررسی شرکت های خودروسازی تولید کننده اتوبوس های برقی، پیگیر برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی می باشد. شهردار اراک به همراه رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر و مدیر اداره حقوقی و امور قراردادهای شهرداری، در جریان سفر کاری به پایتخت، طی ۲ روز فشرده کاری از شرکت های خودروسازی تولید کننده اتوبوس های برقی، بازدید بعمل آوردند.

به گزارش شهرداران و اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، دکتر محمودی شهردار اراک به همراه ساده وند رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر و میرسمیعی مدیر اداره حقوقی و امور قراردادهای شهرداری، در جریان سفر کاری به شهر تهران، طی ۲ روز فشرده کاری از شرکت های خودروسازی تولید کننده اتوبوس های برقی بازدید بعمل آوردند. دکتر محمودی شهردار اراک با بیان اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله موضوعاتی است که در دوره ششم شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری به آن توجه ویژه شده، گفت: با توجه به وضعیت آلودگی هوا و ضرورت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی با سوخت پاک، این شهرداری در حال بررسی و پیگیری جهت خرید اتوبوس های برقی می باشد. شهردار اراک با اشاره به این نکته که یکی از شاخص‌های عدالت اجتماعی، تحول در حوزه حمل و نقل عمومی است، خاطر نشان کرد: در کنار توسعه ناوگان حمل و نقل، کمک به حفظ محیط زیست از دیگر جنبه‌هایی می باشد که شهرداری را بر آن داشته به سمت استفاده از ناوگان حمل و نقل با سوخت‌ پاک حرکت نماید. وی در ادامه افزود: در جریان بازدید از شرکت های خودرو سازی ایران خودرو، زرین خودرو، ، عماد خودرو، کارمانیا و شرکت شتاب زیر مجموعه گروه خودروسازی مپنا و همچنین سازمان صنایع دفاع، توانایی این شرکت ها در تولید اتوبوس های برقی و همچنین مشخصات فنی، وضعیت قیمتی و خدمات پس از فروش اتوبوس ها مورد بررسی قرار گرفت. دکتر محمودی با تاکید بر اینکه در حال حاضر امکان استفاده از اتوبوس های برقی در شهر اراک در حال بررسی می باشد، ابراز امیدواری کرد با توجه به اینکه دانش تولید اتوبوس های برقی در کشور، نوین می باشد، شهرداری اراک از شهرداری های پیشگام در خرید اتوبوس های برقی باشد.