خدمت رسانی نوروزی و رمضانی در ناحیه ۲ منطقه ۶

شادی های گره خورده با سفره افطار

به گزارش شهرداران مدتی کمی است که از برگزاری رویداد «یه کاسه آش مهمون باش» خدمت رسانی نوروزی در بلوار کشاورز گذشته و همچنان شیرینی شادی این رویداد مردمی و اتفاق خوب در کام خیلی از شهروندان و مدیریت شهری باقی است، فارغ از دلنشین بودن این اتفاق در بعد کلی، باید از تلاش های خستگی ناپذیر کارکنان ناحیه دو منطقه شش برای میزبانی از این رویداد فرا منطقه ای قدردانی کرد.
میثم صمدی شهردار جوان ناحیه ۲ منطقه شش با اشاره به موقعیت جغرافیای خاص این ناحیه می گوید: شاید این از بخت بلند من و همکارانم در ناحیه دو است که می توانیم میزبان خیلی از رویدادهای ملی، مذهبی و مناسبتی کشور در میدان فلسطین، انقلاب و دانشگاه تهران باشیم و از دیدن آثار رضایت از دریافت خدمت بر چهره شهروندان انرژی بگیریم.
شادی دسته جمعی مردم و تجربه رویدادهای شاد دسته جمعی در خیابان ها، معابر و میدان‌های شهر یک تجربه متفاوت برای مدیریت شهری بود صمدی ادامه داد: ما از نزدیک شاهد بودیم که بعضی از شهروندان میهمان وفادار این سفره افطاری در بلوار کشاورز بودند، بار اول به صورت رهگذر این رویداد را تجربه می کردند و بار دوم دست در دست خانواده به جمع معنوی و شادمانه بلوار می پیوستند.
این شهردار جوان می گوید از بزرگترین دستاوردهای این کاسه های آش کوچکی که بدست شهروندان می دادیم، دستیابی به فضای صمیمانه و پر شور در بلوار کشاورز و احیای فرهنگ قدیمی دورهمی های تهرانی در این بلوارتاریخی بود.
صمدی به گوشه از زحمات همکارانش از قبل آغاز این رویداد فرامنطقه ای که شامل هماهنگی برای تغییر چهره بلوار و گره زدن فضای بصری آن با ماه رمضان و نوروز بود اشاره می کند و از تلاش شبانه روزی همکارانش که در نزدیک ترین سطح خدمت رسانی به شهروندان مشغول فعالیت بودند قدردانی می کند .
شادی شهروندان منبع انرژی و انگیزه مضاعف برای خدمت رسانی بود
شهردار ناحیه ۲ این منطقه در حالی که از دیگر رویدادهای مهم این بلوار در ایام نوروز و رمضان و رونمایی از کیکی به  طول ۲۰۰ متر در«افطار خونه طهران» نام می برد گفت: قطعاً پشتیبانی از رویدادهای فرامنطقه ای همراه با سختی ها و تلاش های شبانه روزی است اما لبخند شادی بر لب شهروندان و خانواده های تهرانی برای من و همکارانم منبع انرژی و انگیزه است.
میزبانی ویژه از شهروندان تهرانی در جشن رمضان بوستان لاله
از بلوار کشاورز ناحیه که عبور کنیم می رسیم به جشن رمضانی که پایتخت نشینان را در گوشه دیگری از منطقه۶ و در یکی قدیمی ترین بوستان های پایتخت دور هم جمع کرد و برای تمام اعضای خانواده و سرگرمی آنها برنامه داشت، او می گوید: قطعاً میزبانی از این جشن نیاز به تلاش مضاعف همکارانم در ناحیه دو داشت که گاهی تا پاسی از شب ادامه پیدا می کرد.
شهرداری ناحیه دو میزبان بزرگترین جشنواره رمضانی برای شهروندان تهرانی بود که صمدی باز فارغ از تلاش های شبانه روزی کارکنان این ناحیه به خاطرات شیرین این رویداد می پردازد و از شادی و استقبال کودکان و جوانان می گوید و ادامه می دهد بنده و همکارانم تمام توان خود را به کار بستیم تا میزبان شایسته ای برای شهروندان تهرانی باشیم.
براساس این گزارش این ناحیه از سمت غرب به خیابان توحید و بزرگراه چمران از جنوب به خیابان انقلاب و آزادی از شمال به خیابان فاطمی و از سمت شرق به خیابان ولیعصر محدود است و اغلب فعالیت هایی که در سطح این ناحیه استقرار یافته اند دارای عملکرد فرامنطقه ای و شهری است.