طرح ۶۰ روز ۶۰ وعده

شهردار نیشابور از اجرای طرح جهادی ۶۰ روز، ۶۰ وعده از جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ همزمان با روز خانواده خبر داد.

شهردار نیشابور از اجرای طرح جهادی ۶۰ روز، ۶۰ وعده از جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ همزمان با روز خانواده خبر داد.

به گزارش شهرداران، مهندس میرفانی افزود: این طرح در راستای ایجاد زیرساخت بخصوص در مناطق کم برخوردار شهری و تسریع در خدمات رسانی مطلوب تر و بیشتر به شهروندان در سطح شهر اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس شهرداری به صورت روزانه تا ۶۰ روز پیاپی اقدامی را در حوزه های عمرانی و زیرساختی برای لبخند رضایت شهروندان اجرا می کند.

میرفانی با بیان این که خدمت رسانی به شهروندان تعطیل بردار نیست، تاکید کرد: خدمت به شهروندان و کسب رضایت آنها محور فعالیت های ما در مجموعه مدیریت شهری در دو سال اخیر بوده است و با کار جهادی و شبانه روزی از ابتدای سال بیش از ۵۰ پروژه شهری از جمله بولوار ۴۵ متری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به طول ۲۶۰۰ متر همراه با دو میدان در مسیر مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار نیشابور همچنین اعلام کرد: تکمیل پروژه های عمرانی ناتمام ادوار گذشته همچون، زیرگذر عماریاسر، بولوار مقاومت، بازگشایی ادامه امیرکبیر و ملاصدرا پس از گذشت بیش از دو دهه، بهسازی مسیرهای دسترسی اردسمان و هلالی، ساخت مجموعه های ورزشی پهلوان شورورزی و مشایخان و … از اصلی ترین دغدغه های مدیریت شهری در دو سال گذشته بوده است که به جز دو مجموعه ورزشی مابقی به بهره برداری رسید و با افتتاح این دو مجموعه در شهریور ماه امسال، شهروندان این مناطق شاهد تحول در زمینه های مختلف ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی خواهند بود.

میرفانی یادآور شد: سعی داریم با همت تلاشگران و خادمان حوزه مدیریت شهری به درخواست های شهروندان جامه عمل بپوشانیم و امید است با تحقق آرزوی دیرینه شهروندان در نقاط مختلف شهر و اجرای پروژه های در دست اجرا همچون سایت مشاغل خدماتی و … شاهد تحول، توسعه، آبادانی و زندگی بهتر شهروندان باشیم.