خانواده شهیدان فروغی با شهردار منطقه ۲۰ دیدار کردند

شهردار منطقه۲٠، در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و تجلیل از صبر و استقامت آنان،با خانواده شهیدان فروغی دیدار کرد. به گزارش شهرداران و روابط عمومی شهرداری منطقه ٢٠ ، به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام و تکریم خانواده های معزز آنان، رضا شنگی شهردار منطقه، به همراه رئیس بنیاد […]

شهردار منطقه۲٠، در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و تجلیل از صبر و استقامت آنان،با خانواده شهیدان فروغی دیدار کرد.

به گزارش شهرداران و روابط عمومی شهرداری منطقه ٢٠ ، به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام و تکریم خانواده های معزز آنان، رضا شنگی شهردار منطقه، به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، فرمانده حوزه بسیج شهرداری منطقه ازخانواده معظم شهیدان فروغی دیدار و گفتگو کردند.

 در این دیدار اخلاص و استقامت شهدای هشت سال دفاع مقدس را الگویی برای نوجوانان و جوانان نسل جدید دانست و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، باید سرلوحه کارها و ضرورت زندگی فردی و اجتماعی باشد.

شهید علی آقا فروغی پدر شهید بهروز فروغی در سال ۱۳٠۳ متولد و در بمباران هوایی سال ۱۳۶۵ به شهادت رسیدند و شهید بهروز فروغی در سال ۱۳۴۵ در ری متولد و سال ۱۳۶۳ در سقز توسط منافقین به درجه رفیع شهادت نائل شدند.