حضور سرزده استاندار در اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

استاندار یزد به صورت سرزده در اداره کل راه و شهرسازی استان حضور یافت و ضمن بررسی وضعیت خدمت رسانی به مردم، با مراجعین گفتگو و به عوامل این مجموعه خداقوت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در حاشیه حضور سرزده از اداره کل راه و شهرسازی استان، مدیرکل این مجموعه را مدیری دلسوز، متعهد، متخصص و برآمده از بدنه راه و شهرسازی دانست و از اقدامات و فعالیت های مورد پیگیری ایشان و پرسنل مجموعه قدردانی کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان یکی از ادارات بسیار مهم و پر مراجعه است، اظهارداشت: ماموریت های این مجموعه در حوزه راه، حمل و نقل و مسکن به صورت مستقیم با زندگی و امورات مردم در ارتباط است و باید تمام تلاش ها بر تسهیل در روند اجرای امور و کسب رضایت مردم باشد.
استاندار یزد همچنین با اشاره به وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن، خاطرنشان کرد: نهضت ملی مسکن یک ابرپروژه ملی است و پیگیری ویژه مسائل مربوطه و تسریع در فرایند اجرا از اهمیت بالایی برخوردار است.
دکتر فاطمی در بخش پایانی سخنانش به رویکرد ویلایی سازی پروژه های نهضت ملی مسکن اشاره و از پیگیری های بسیار خوب انجام شده در این حوزه قدردانی کرد.