حضور بیش از ۶۰۰ دانش آموز در رقابت های سلامت محور

در ۱۳ مدرسه منتخب منطقه ۲۱

رییس اداره سلامت شهرداری منطقه ۲۱ از حضور بیش از ۶۰۰ دانش آموز در رقابت های سلامت محور در ۱۳ مدرسه منتخب منطقه خبر داد.
به گزارش شهرداران و  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “نادر شادان” با بیان خبر فوق گفت: هفته سلامت ۱۴۰۳ (یکم تا هفتم اردیبهشت ماه) با شعار “حال خوب ساختنی است” نامگذاری شده است هفته سلامت، هر ساله فرصت مغتنمی، جهت آگاه سازی و حساس سازی عموم شهروندان نسبت به سلامت خود و افراد جامعه می باشد که این مهم به عنوان یکی از بنیادی ترین حقوق هر شهروند است.وی خاطرنشان کرد: در این رقابت ها که با حضور بیش از ۶۰۰ دانش آموز برگزار شد به نفرات برتر هدایایی اهدا شد. در حاشیه این مراسم خدمات سلامت همچون اندازه گیری فشارخون و قندخون، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه و .. ویژه دانش آموزان ارائه شد.
وی در ادامه افزود: از آنجایی که انجام فعالیت بدنی و تحرک در ارتقاء سلامت دانش آموزان و نوجوانان تاثیر بسزایی دارد، اداره سلامت منطقه با همکاری ادارات ورزش و آموزش های شهروندی و به مناسبت هفته‌ سلامت ۱۴۰۳ نسبت به برگزاری رقابت های سلامت محور به منظور ارتقاء سطح سلامت، افزایش فعالیت های جسمانی و ایجاد حال خوب در دانش آموزان ۱۳ مدرسه منتخب در سطح محلات منطقه ۲۱ اقدام کرده است.
وی خاطرنشان کرد: در این رقابت ها که با حضور بیش از ۶۰۰ دانش آموز برگزار شد به نفرات برتر هدایایی اهدا شد. در حاشیه این مراسم خدمات سلامت همچون اندازه گیری فشارخون و قندخون، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه و .. ویژه دانش آموزان ارائه شد.