جهش عمرانی شهرداری زاهدان با افتتاح بیش از ۴۵پروژه

جهش عمرانی شهرداری زاهدان با افتتاح بیش از ۴۵پروژه شهری همزمان باپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی

جهش عمرانی شهرداری زاهدان با افتتاح بیش از ۴۵پروژه شهری همزمان باپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی

محمد امیر براهویی،شهردار زاهدان،در نخستین کارگروه “بزرگداشت دهه مبارکه فجر”که در سالن اجتماعات شهرداری زاهدان برگزار شد،اظهار داشت:چهل و پنج پروژه شاخص شهرداری زاهدان همزمان با چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی،افتتاح خواهد شد.

به گزارش شهرداران،محمد امیر براهویی در این نشست که با حضور معاونین،شهردار و روسای سازمان ها برگزار شد،گفت:بهار انقلاب فرصتی ارزشمند برای شرح دستاوردها و امید آفرینی میان شهروندان است.

وی،امید آفرینی میان شهروندان زاهدانی را منوط به تحقق توسعه کالبدی شهر عنوان و بیان داشت:افتتاح پیاده راه ها،بوستان و پارک ها،طرح های عمرانی مدیریت ترافیک،راه اندازی مجتمع های فرهنگی،گردشگری،بهسازی فضاهای شهری از مهم ترین پروژه هایی است که راه اندازی و به بهره‌برداری کامل خواهد رسید. رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان نیز اظهار داشت: فعالیت های بسیاری در سطح این شهر انجام و کارهای بزرگی در حال انجام است. عبدالقادر پربار افزود: شهرداری به عنوان یک سازمان عمومی و مردمی همانند سایر دستگاه‌های دولتی پروژه‌های بسیاری را در هفته دولت افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی کرده است.وی بیان کرد: بودجه مصوب شهرداری در سالجاری ۴۱۰ میلیارد تومان است که نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته و برنامه های خوبی برای هدایت مناسب این بودجه در نظر گرفته شده است.

این مسئول تصریح کرد:علاوه بر ۴۵ پروژه که در دهه فجر قابل بهره برداری خواهد بود،قریب به ده پروژه نیز وارد فاز اول اجرای عملیات خواهد شد.