جمع آوری معتادان متجاهر گامی در جهت زیباسازی سیمای کردستان

استاندار کردستان مبارزه با مواد مخدر را یکی از مهمترین جبهه‌های انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون نام برد که برای ریشه کنی آن هزینه‌های مالی و انسانی زیادی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم برگزاری نمادین امحاء مواد مخدر به مناسبت هفته فراجا عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون هزینه های مادی و انسانی زیادی در مسیر مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته که نشانه نگاه خالصانه انقلاب به بشریت است.
وی با بیان اینکه ایران در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار گرفته و ما همچنان در حال مبارزه با این بلای خانمانسوز هستیم، گفت:علیرغم اذعان دیگر کشورها به مبارزه همیشگی و بی امان  جمهوری اسلامی با مواد مخدر حمایت چندانی از طرف آن مجامع را شاهد نیستیم.
زارعی کوشا یکی از مهمترین شوراهای فعال در استان را شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دانست و اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر جزو مهمترین وظایف اجتماعی ما در حوزه عملیاتی، پیشگیری و درمانی است و در این را توفیقات خوبی حاصل شده است.
استاندار کردستان با بیان اینکه با پیگیری شورای هماهنگی، شهرداری و شورای شهر مرکز نگهداری معتادان متجاهر در سنندج در شرف افتتاح و بهره‌برداری قرار دارد، گفت:با راه اندازی این مرکز، معتادان متجاهر از سطح شهر جمع آوری خواهند شد که گامی در جهت زیباسازی سیمای کردستان است.
در پایان این مراسم با حضور استاندار کردستان، فرماندهی انتظامی استان و جمعی از مدیران ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر امحاء شد.