بنرهای اطلاع رسانی و جلب مشارکت مردمی طرح نوماند در معابر منطقه ۱۹

در راستای جلب مشارکت مردمی وآگاهی‌ بخشی بیشتر به شهروندان، طرح های نوماند در پرتابل‌های تبلیغاتی معابر نواحی پنجگانه شهری اکران شد.  به گزارش  شهرداران و روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: با توجه به رونمائی سازمان مدیریت پسماند شهر تهران از نرم‌افزار شهرزاد، به منظور […]

در راستای جلب مشارکت مردمی وآگاهی‌ بخشی بیشتر به شهروندان، طرح های نوماند در پرتابل‌های تبلیغاتی معابر نواحی پنجگانه شهری اکران شد.
 به گزارش  شهرداران و روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: با توجه به رونمائی سازمان مدیریت پسماند شهر تهران از نرم‌افزار شهرزاد، به منظور ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبداء و معرفی سامانه نوماند تبلیغات محیطی معرفی این نرم‌افزار پرکاربرد توسط اداره زیبا سازی منطقه در معابر محلات سیزده گانه منطقه نصب شد.
 وی با اشاره به اکران ۲۰ عدد بنر در معابر شهری پر تردد ادامهعلی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: با توجه به رونمائی سازمان مدیریت پسماند شهر تهران از نرم‌افزار شهرزاد، به منظور ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبداء و معرفی سامانه نوماند تبلیغات محیطی معرفی این نرم‌افزار پرکاربرد توسط اداره زیبا سازی منطقه در معابر محلات سیزده گانه منطقه نصب شد.
وی با اشاره به اکران ۲۰ عدد بنر در معابر شهری پر تردد ادامه داد: در طراحی تبلیغات محیطی این نرم‌افزار پرکاربرد، نحوه نصب و استفاده از خدمات جانبی آن بیان و علاقمندان علاوه بر استفاده از نرم‌افزار‌های رایج، می‌توانند با اسکن QR COD موجود بر روی تبلیغات به این سامانه دسترسی داشته باشند. داد: در طراحی تبلیغات محیطی این نرم‌افزار پرکاربرد، نحوه نصب و استفاده از خدمات جانبی آن بیان و علاقمندان علاوه بر استفاده از نرم‌افزار‌های رایج، می‌توانند با اسکن QR COD موجود بر روی تبلیغات به این سامانه دسترسی داشته باشند.